Secom si-a dublat cifra de afaceri in S1 2009, fata de S1 2008


In prima jumatate a acestui an, compania a inregistrat venituri de 1,3 milioane de euro din vanzarea de produse parafarmaceutice pe piata romaneasca.

Cifra de afaceri inregistrata de Secom se refera la vanzarile efectuate catre farmaciile si magazinele din tara, inclusiv catre cele detinute de Energy Plus, au detaliat pentru startups.ro reprezentantii companiei.

Cresterea inregistrata se bazeaza pe investitiile facute in special in logistica si in marirea numarului de personal specializat, dar nu am neglijat marketing-ul si promovarea produselor catre consumatorul final”, spune Andrei Costea, Director General Secom.

Compania si-a targetat o crestere de 100% a cifrei de afaceri pentru 2009, fata de 1,7 milioane de euro din 2008, se arata in comunicatul de presa.

Secom activeaza pe piata de parafarmaceutice, segmentul de suplimente alimentare, si este unic importator a noua marci internationale de produse naturale, care acopera o gama larga de afectiuni, potrivit reprezentantilor companiei.

Secom a fost infiintata in anul 1991, avand ca activitate productia de segmenti auto. In 1997, managementul companiei a decis sa schimbe profilul si sa intre pe piata produselor naturiste.

In anul 2001, Secom isi extinde activitatea, devenind si Centru de Consultanta Naturopata, in primul rand pentru a exploata o nevoie a pietei si in al doilea rand pentru ca produsele naturiste functionau pe un segment mai putin constrangator, comparativ cu reglementarile rigide specifice pietei medicamentelor.

In 2005, afacerea se separa prin infiintarea unei noi societati sub numele de Energy Plus, care preia activitatea de Centru de Consultanta Naturopata si magazinele cu profil naturist, Secom ramanand cu activitatea de import si promovare a marcilor din portofoliu.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii