Smailo: vanzari de 1 mil. euro in patru luni
Smailo este primul brand GPS auto romanesc si a fost lansat pe piata de compania Arobs Transilvania.
In primele patru luni de la lansarea pe piata a noii marci, Arobs a vandut 4.000 de terminale GPS iar cifra de afaceri a companiei a crescut cu peste 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
“Vanzarile depasesc cifrele estimate initial”, spune Voicu Oprean, director general al Arobs Transilvania.
In 2007, vanzarile estimate in Romania pe acest segment de piata au fost de aproximativ 40.000 de sisteme de navigatie GPS si se preconizeaza ca piata se va dubla in 2008.
Arobs este prezenta pe piata romaneasca din 1998 si este unul dintre cei mai importanti dezvoltatori de software pentru aplicatii mobile si distribuitori de echipamente GPS si smartphone-uri cu GPS.
Brandul GPS auto al Arobs a fost creat de agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.