Smart Marketing - eveniment dedicat specialistilor in marketing si comunicare


     


Evenimentul este organizat de BusinessMark, in parteneriat cu biroul Cannes Lions Romania si va avea loc pe 30 septembrie si 1 octombrie, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Printre temele discutate in prima zi a evenimentului, se numara:
• Cum ne conturam o strategie de content marketing adaptata obiectivelor companiei?
• Content by storytelling
• Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram
• Cum cream strategia de content marketing in social media
• Cum analizam si masuram eficienta campaniilor de social media
• Cum crestem in mod eficient traficul pe site-ul de companie?
• SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greseli?
• Solutii SEO la indemana ta, budget free
• Campaniile de search si importanta lor pentru cresterea business-ului
• Campaniile de remarketing
• Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?
• Display advertising  - costuri vs. eficienta. Care sunt optiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?
 

Temele vor fi dezbatute de specialisti precum:
• Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour Romania
• Mihaela Muresan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croatia, Romania, Serbia, Slovenia), IKEA Group
• Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic Romania
• Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google
• Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo Romania
• Aura Cadis, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting
• Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania
• Elena Dobre, Digital Marketing Strategist
• Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurari de Viata
• Raluca Pauna, Advertising & Brand Manager, Blue Air
• Felix Tataru, Presedinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA
• Cecilia Tanasoiu, Managing Director Prometheus - The Group
• Radu Batrinu, Marketing Director, Flanco
 

In cea de-a doua zi a evenimentului, discutiile vor aborda tendintele in marketing contemporan,eficienta creativa si branding, precum si predictiile si analizele legate de  evolutia industriilor de PR, design, packaging si comunicare digitala, ilustrate cu studii de caz de la cea mai recenta editie a  Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.

Printre speakerii din cea de-a dua zi a evenimentului se numara:
• Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis si Jorg Riommi, Creative Director, Publicis
• Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann
• Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething
• Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry
• Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry
• Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR
• Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star
• Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions
 

Mai multe detalii despre programul evenimentului si inscriere sunt disponibile pe site-ul organizatorilor.

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii