SMEs How-To - un eveniment Business Review dedicat dezvoltarii IMM-urilor


    


Cea de-a patra editie a evenimentului organizat de publicatia de business in limba engleza Business Review aduce in atentia mediului de afaceri cele mai eficiente strategii  pentru dezvoltarea IMM-urilor din Romania – un sector care genereaza 44% din valoarea totala adaugata bruta la nivelul economiei in Romania si in care cresterea trebuie stimulata, media europeana fiind de 59% din valoarea economiei.

Indiferent de stadiul de maturitate - de la stabilirea strategiei de business sau comunicarea interna, lansarea unui produs inovativ pe piata sau extinderea afacerii si mentinerea acesteia in top, SMEs How-To este platforma potrivita de invatare si dezbatere asupra provocarilor si oportunitatilor unui IMM din Romania, precizeaza organizatorii evenimentului intr-un comunicat de presa.

Programul evenimentului este structurat pe cele patru stadii - Defineste, Optimizeaza, Go Big, Mentine – fiecare dintre ele construind o perspectiva a unei afaceri de succes.

Structurat pe aceste patru dimensiuni, evenimentul va analiza momentele cheie in dezvoltarea unei afaceri si nevoile unui IMM in fiecare etapa. Liderii companiilor, alaturi de consultanti si experti in domeniul IMM-urilor vor impartasi experienta lor, atat in materie de oportunitati, cat si obstacole in dezvoltarea companiei, pe toate planurile: resurse umane, logisctica, finante, marketing, vanzari, fiscal si legislativ. 

Prima sesiune de discutii din cadrul conferintei va fi centrata pe asigurarea succesului pe termen lung al unei companii inca din primele etape ale existentei sale: de la definirea unei strategii de crestere sustenabila, pana la construirea unei echipe functionale si aliniate valoric.

Urmand linia de crestere a unui IMM, urmatoarea etapa cheie in dezvoltarea acestuia este marcata de implementarea unor solutii de optimizare a afacerii prin alternative de finantare, optimizarea resurselor prin outsourcing si tehnologii inovative pentru consolidarea pozitiei de piata.

Cea de-a treia sesiune urmareste cele mai eficiente instrumente necesare pentru a creste o afacere: strategii de expansiune in noi piete si modalitati de finantare, studii de caz pentru consolidare de brand, explorarea unor tactici de marketing neconventionale.

Insa toate eforturile de extindere nu pot avea succes fara o strategie solida de mentinere a pozitiei companiei in piata. Prin urmare, ultima sesiune de discutii se concentreaza pe consolidarea pozitiei de piata, sustinerea cresterii prin stimulente financiare si instrumente inteligente personalizate pe arhitectura specifica unui IMM.

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media;  in momentul inregistrarii pe site-ul conferintei SMEs How-To introduceti codul STARTUPS2016 in sectiunea “Discount”, si primiti automat o reducere de 15% din pretul biletului.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii