Tendinta: bijuteriile tind sa devina si in Romania investitii pe termen lung


Precizarea a fost facuta de Andreea Ionita Loukas, directorul general al grupului Micri Gold Bijuterii, care spune ca datorita acestui fapt clientii nu si-au redus bugetul pentru acest tip de achizitii.

Astfel, in acest an, vanzarile pentru bijuteriile individuale cu diamantele au crescut usor pentru companie, iar pentru ceasurile cu diamante cererea s-a mentinut.

Andreea Ionita Loukas spera ca in acest an compania sa obtina aceeasi cifra de afaceri cu cea de anul trecut, respectiv 13,5 milioane de lei. In primele sase luni ale acestui an veniturile Micri Gold s-au redus cu 10% - 15%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Directorul general al companiei spera insa ca veniturile obtinute in a doua parte a anului sa compenseze aceasta scadere.

In cadrul magazinelor Micri Gold, aproximativ 70% dintre produse sunt bijuterii, iar restul de 30% sunt alte accesori (ceasuri, obiecte de scris, cravate, genti etc).

Dintre vanzarile companiei intre 20% si 30% sunt cele personalizate sau comenzi ale clientilor.

Dintre clientii companiei 10% sunt cei straini. Andreea Ionita Loukas estimeaza ca, in viitor, acest procent va creste.

 

Magazin nou

Micri Gold a deschis recent un magazin showroom multibrand in Hotelul Continental, amplasat pe Calea Victoriei din centrul Bucurestiului.

Investitia in amenajarea spatiului a fost de un milion de lei. Unitatea are o suprafata totala de aproximativ 160 de metri patrati.

Compania estimeaza ca noul showroom ii va genera in primul an de functionare 30% dintre vanzarile totale.

Magazinul are o zona Bvlgari, una Chopard, una Damiani si una multibrand. Celelalte branduri comercializate in acesta sunt deGrisogono, Chimento, Schoeffel, Gianni Lazzaro, Claudio Fiorentino, Dubey & Schaldenbrand.

Reprezentantii magazinului estimeaza ca acesta va avea 5.000 de vizitatori, lunar.

Preturile produselor variaza intre 400 de lei si cateva sute de mii de lei pentru cele unicat, comandate special de clienti.

Pe langa acest showroom, firma mai are doua magazine, ambele in Bucuresti. Compania are 20 de angajati.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii