Strategia si tactica stabilirii preturilor
Un ghid pentru cresterea profiturilor
Autori: Thomas T. Nagle; John E. Hogan
Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 2008
Titlu original: ”The Strategy and Tactics of Pricing”
Cui se adreseaza: antreprenorilor, managerilor, directorilor de vanzari sau marketing
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
Aceasta carte reprezinta un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
"Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“ Philip Kotler, Universitatea Northwestern
Despre autori:
Dr. Thomas Nagle a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii “Strategia si tactica stabilirii preturilor”. In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila. De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, cat si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor. Inainte de fondarea SPG, Thomas Nagle a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago.
De mai bine de un deceniu, Dr. John Hogan ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de stabilire a preturilor si strategii de marketing orientate spre valoare. Lider de opinie in ceea ce priveste strategiile de stabilire a preturilor, el ofera consultanta clientilor Monitor Group pentru a dezvolta noi posibilitati de stabilire a preturilor, care sa asigure o crestere sustinuta la toate nivelurile. A fost distins cu numeroase premii in calitate de cercetator si are o vasta experienta ca profesor, sustinand conferinte si programe de training directorilor din intreaga lume.
Pretul cartii la editura: 70 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 2 Mai 2011 la ora 20:14