TaxEu Forum (16 februarie 2010)

Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc pe 16 februarie, la Crowne Plaza Hotel, in Bucuresti.

Editia din 2010 a forumului isi propune sa realizeze o ampla analiza a schimbarilor majore ce vor marca in mod inevitabil peisajul fiscal romanesc, in contextul armonizarii legislatiei interne cu noile reglementari de la nivel european.

In a doua parte a zilei, vor avea loc un numar de sase seminarii, avand urmatoarele teme: Modificari recente cu impact asupra fiscalitatii in 2010; Directivele europene in domeniul fiscalitatii si modul in care companiile romanesti pot beneficia cat mai mult de acestea; Managementul riscurilor preturilor de transfer; Reguli de TVA vechi si noi, vazute din perspectiva inspectiei fiscale. Aspecte practice, de fond si procedura; Fiscalitatea intra in epoca online.

Taxa de participare este de 185  de euro + TVA/persoana, la care se aplica o reducere de 10% la inscrierea unui numar de cel putin trei persoane din cadrul aceleiasi companii. Data limita pentru efectuarea platii este 15 februarie.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs “Recupereaza-ti investitia si fa profit din participarea la targuri si expozitii” (16 - 17 februarie 2010)

Evenimentul, organizat de Skill Team, va avea loc in zilele de 16 si 17 februarie, in Bucuresti.

Publicul tinta este format din marketing manageri, brand manageri, sales & advertising manageri, directori de departamente si vice presedinti, presedinti, administratori si CEO care isi doresc mai mult de la investitia lor.

Principalele subiecte abordate in cadrul cursului vor fi: Impunerea unor obiective cuantificabile; Masurarea propriei performante; Alegerea evenimentelor si spatiilor potrivite; Proiectarea de expozitii care sa va sustina misiunea; De ce arta de “a expune” este inclusa in mix-ul de marketing; Promovarea participarii - Inainte/In timpul/Dupa; Stabilirea bugetului pentru succes; Asigurarea de personal pentru eveniment.

Taxa de participare este de 280 de euro/persoana. Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Mini-training “Fostele microintreprinderi: impozit de 16%, PFA, Intreprindere Individuala sau offshore?” (16 februarie 2010)

Evenimentul, organizat de R&M Audit, va avea loc pe 16 februarie, la Orange Concept Store, in Bucuresti.

Tematica abordata va fi urmatoarea: Corelarea domeniului de activitate, al structurii organizatorice, cifrei de afaceri si profitului cu forma juridica; Avantajele si limitele diferitelor forme juridice, chiar si offshore; Offshore pentru fostele microintreprinderi - Impozite de maxim 5%. Costuri. Cat sunt de simplu de infiintat si de utilizat. Avantaje si riscuri. Cum am acces la cash.

Taxa de participare este de 30 de lei + TVA/persoana si acopera exclusiv costurile de catering. Training-ul este oferit de catre compania R&M Audit, in cadrul campaniei “Contabilitate si fiscalitate pentru manageri”.

Cei interesati sa participe la eveniment trebuie sa trimita pe adresa office[@]rmaudit[punct]ro confirmarea de participare, numele, numarul de telefon, datele firmei pentru a emite factura si chitanta - numele societatii, adresa, numar de inregistrare la Registrul Comertului, CUI, contul bancar si banca.

 

Eveniment Lumea SEO PPC - Tema SEO (16 februarie 2010)

Lumea SEO PPC reprezinta o serie de intalniri pe tema PPC (Pay-Per-Click) si SEO (Search Engine Optimization), organizate de Ionut Munteanu si Olivian Breda.

Editia din 16 februarie va avea loc la Orange Concept Store, in Bucuresti.

Tema intalnirii va fi “Interpretarea rapoartelor din Google Analytics”. In cadrul evenimentul, vor exista si trei sesiuni de networking (la inceput, in mijlocul intalnirii si la final).

Participarea la eveniment este gratuita. Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs “Managementul proiectelor” (16 - 18 februarie 2010)

Evenimentul, organizat de Omicron Consulting, va avea loc in perioada 16 - 18 februarie, in Bucuresti.

Tematica abordata in cadrul cursului cuprinde: Strategia Europeana de Ocupare, PND 2007-2013; CSNR si programele operationale finantate de UE in Romania; Prezentarea POS DRU, a axelor prioritare, a domeniilor de interventie si a masurilor; Matricea cadru logic. Aplicatie; Determinarea obiectivelor proiectului. Formarea parteneriatelor. Aplicatie; Completarea cererii de finantare; Elaborarea bugetului proiectului si a anexelor cererii de finantare; Ajutorul de stat. Achizitii publice.

Taxa de participare este de 1.000 lei (TVA inclus)/persoana. Inscrierile confirmate de plata taxei se fac cu cel mult cinci zile inainte de inceperea cursului.

Mai multe informatii pot fi solicitate aici.