Tehnici de abordare telefonica in vanzari
Autor: Stephan Schiffman
Editura: Business Tech
Anul aparitiei: 2008
Titlu original: “Telesales”
Cui se adreseaza: antreprenorilor, oamenilor de vanzari
La inceputul seminariilor pe care le sustine, Stephan Schiffman rosteste de obicei urmatoarea fraza: "Cand Dumnezeu a vrut sa ii pedepseasca pe vanzatori, a inventat abordarea telefonica". “Aceasta rezuma de fapt ceea ce simt - si poate ce simti si tu - in legatura cu telefonul de abordare. Tu, si numai tu, poti transforma <pedeapsa> intr-o ocazie favorabila - incepand sa folosesti tehnicile pe care le-am elaborat si scenariile oferite in aceasta lucrare.
Vei vedea ca eu am abordat intr-un mod complet diferit procesul de vanzare, si acesta este unul dintre motivele pentru care aceasta carte a avut un asemenea succes de-a lungul timpului”, spune Schiffman.
El ii sfatuieste pe cititori sa citeasca in intregime cartea si sa nu isi spuna "Asta nu va da rezultate in cazul meu", dupa numai cateva pagini. Acest program a dat rezultate in cazul a peste 50.000 de persoane pe care compania lui Schiffman le-a instruit direct de-a lungul ultimilor ani. “Si va da rezultate si in cazul tau daca ai curajul sa iti acorzi aceasta sansa”, spune el.
Iata regulile pe care le propune Schiffman:
- Termina de citit cartea inainte de a emite pareri asupra materialului.
- Nu respinge ideile doar pentru ca suntem noi.
- Incepe sa implementezi planul recomandat in cel mult 72 ore de la terminarea cartii.
- Pune planul in aplicare in cel putin 21 de zile.
El spune ca este garantata imbunatatirea rezultatelor abordarilor telefonice pentru stabilirea intalnirilor de vanzari. In caz contrar, vei primi banii inapoi (detalii in paginile cartii).
Despre autor:
Stephan Schiffman a instruit mai bine de 450.000 de agenti de vanzari care lucreaza pentru companii precum AT&T Information System, Chemical Bank , Manufacturer"s Hanover Trust, Motorola si US Healthcare. Stephan Schiffman, presedinte al DEI Management Group, este autorul cartilor “Closing Techniques (That Really Work!)”, “The 25 Sales Habits of Highly Successful Salespeople” si “The Most Common sales Mistakes and How to avoid Them”, ultimele doua editate in limba romana de Business Tech International Press, in anul 1998) si al multor altor carti apreciate in comunitatea de vanzatori din intreaga lume.
Pretul cartii la editura: 23 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 12 Mai 2011 la ora 17:31