Training de comunicare in spatiul de vanzare - “In Store” (18 - 19 martie 2010)

Evenimentul, organizat de Picant Events, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, la Hotel Caro, in Bucuresti.

Tematica abordata in cadrul training-ului va fi urmatoarea: De ce este magazinul un subiect de interes; Care sunt cerintele comunicarii in magazin; Care sunt instrumentele de comunicare folosite; Cum se masoara eficienta comunicarii instore; Cum se creaza o campanie in magazin; Cum se conecteaza o campanie in store cu celelalte componente ale mixului de comunicare.

Publicul tinta este format din: responsabili de marketing si de comunicare; responsabili de trade marketing.

Taxa de participare este de 1.000 lei + TVA/persoana, la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza: 10% pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 1 martie; 5% pentru inscrierea a minim trei persoane de la aceeasi companie. Reducerile sunt cumulabile.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.