Workshop “Transforming Customers into Long-Term Followers” (17 noiembrie 2010)
Evenimentul, organizat de Human Performance Development International (HPDI) in colaborare cu The Investor si Leaders Romania, va avea loc pe 17 noiembrie, la West City Hotel, in Cluj-Napoca.
Workshop-ul va fi sustinut de Jim Bagnola, care are o experienta de circa 30 de ani ca trainer, coach si consultant, fiind specializat in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management.
Publicul tinta este format din antreprenori si manageri aflati in pozitii de conducere, care isi doresc sa consolideze relatiile pe care le au cu clientii, si care isi doresc sa gestioneze mai eficient vanzarile, in perioada de criza.
In cadrul workshop-ului vor fi abordate subiecte precum: Clientul nu are intotdeauna dreptate, insa trebuie totdeauna tratat cu dreptate; In ochii clientului, angajatul reprezinta compania; Leadershipul in orice arena reprezinta o schimbare la nivelul managementului; Ce devine masurat si evaluat, se imbunatateste; Toata lumea este responsabila, atat pentru succes cat si pentru esec; Cum sa creezi leadership fata de clientii tai, si sa te urmeze.
Taxa de participare este de 249 euro/persoana.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.