Credics Technologies Romania estimeaza dublarea afacerilor in 2010


Furnizorul de softuri pentru instrumente de plata si procesator de tranzactii ar ajunge la o cifra de afaceri de 4 milioane de euro in acest an, datorita castigarii de noi clienti.

"Pentru acest an avem in plan extinderea portofoliului cu opt clienti in Romania, dar si intrarea pe noi piete din regiune", spune Diana Munteanu, CEO al Credics Romania, intr-un comunicat de presa.

Compania israeliana a intrat pe piata din tara noastra anul trecut, avand o experienta de peste zece ani. In Romania, Credics Technologies si-a concentrat activitatea pe softuri de migrare la standardul EMV (tehnologia care permite folosirea cardurilor cu chip) si solutii pentru instrumente de plata si procesare a tranzactiilor efectuate cu instrumente de plata. De asemenea, in tara noastra compania activeaza pe implementarea de solutii de fidelizare a clientilor detinatori de carduri si lansarea de carduri prepaid.

In ceea ce priveste zona softurilor de migrare a bancilor la standardul EMV, Credics mizeaza pe castigarea a trei clienti pana la finele acestui an din randul institutiilor care nu au in curs de implementare noile tehnologii.

"Conform statisticilor noastre, pana in acest moment doar 50% dintre bancile din Romania au implementat sau au in curs de implementare standardul EMV, cu toate ca pana la finele anului 2010 toate institutiile financiar-bancare ar trebui sa se alinieze noilor norme", mai spune Diana Munteanu.

Pe sectorul acceptatorilor de plati, oficialul Credics precizeaza ca pana la sfarsitul acestui an compania va avea in portofoliu doi clienti noi pentru solutiile proprii.

"Avem deja doi clienti, unul din industria financiara si altul din retail. Vom continua sa ne concentram pe institutiile financiare, banci, retaileri si alte businessuri care necesita servicii de procesare a tranzactiilor si facturare", adauga Diana Munteanu.

Pe segmentul solutiilor de loialitate, firma preconizeaza ca in acest an va atrage incat trei clienti.

"Cel mai atractiv program de loializare pentru piata din Romania va fi un program de tip Cash Back, prin care detinatorii de carduri vor acumula bani ca procent din cumparaturile efectuate, pe care ii vor putea folosi in multe alte feluri, cum ar fi noi cumparaturi, asigurari sau chiar recuperarea cash a procentului", mai spune Diana Munteanu.

De asemenea, Credics Romania mizeaza si pe lansarea de carduri preplatite pe piata locala.

"Intentionam sa oferim solutiile si serviciile de carduri prepaid mai multor sectoare, cum ar fi banking, retail, companii petroliere, angajatori dar si oricarei afaceri care are nevoie de o astfel de functionalitate", spune Diana Munteanu.

In regiune, in ultimul trimestru din acest an, compania intentioneaza sa fie prezenta in Ungaria si Bulgaria.

"Am construit in Bucuresti platforma PSH (Payment Service Hub) si ne propunem sa devenim liderul serviciilor financiare din Europa Centrala si de Est, furnizand solutii si servicii inovative si flexibile tarilor invecinate, cu ajutorul specialistilor din Romania", spune Diana Munteanu.

Pe langa extinderea pe piata europeana, Credics intentioneaza sa intre in Africa si Statele Unite ale Americii prin intermediul aliantelor strategice, deja realizate.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii