Reteaua de magazine de proximitate a deschis deja zece unitati in doua luni de la lansarea pe piata din Romania.
R-kiosk este un concept de magazin de proximitate de unde pot fi cumparate ziare si reviste, produse din tutun, cartele pre-paid, carti, CD-uri, DVD-uri, bilete loto, dar si produse specifice chioscurilor (bauturi, snacks-uri, dulciuri etc.) si produse fast-food (patiserie, salate, cafea etc.).
In prezent, R-kiosk Romania testeaza si face disponibil sistemul de franciza pentru reteaua sa de retail, se arata in comunicatul de presa. Compania va oferi pregatire pentru francizati, asistenta financiara, ajutor pentru marketing si management, standard pentru controlul calitatii.
Magazinele inaugurate pana acum se afla in cinci orase din tara: Bucuresti, Constanta, Braila, Pitesti si Craiova. Urmatoarele unitati vor fi inaugurate in orase precum Constanta, Sibiu, Ploiesti, Calarasi, Galati, Brasov.
Pana la sfarsitul acestui an, R-kiosk urmeaza sa deschida un numar total de 25 pana la 30 de magazine. La sfarsitul lui 2009, compania intentioneaza sa detina 100 de unitati in Romania. Magazinele R-kiosk vor fi amplasate atat in spatii stradale, cat si in centre comerciale. Suprafata utila a unei unitati este intre 45 si 70 mp.
R-kiosk face parte din compania finlandeza Rautakirja Oy, lider de piata in operatiunile de chioscuri, distributie de presa si sali de cinema in Finlanda si in Tarile Baltice. Rautakirja este parte a grupului media Sanoma, si detine in Romania Hiparion Distribution.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.