Noua unitate este cea de-a 17-a din reteaua dezvoltata de companie in Romania si va fi inaugurata pe 20 noiembrie 2008.
Produsele comercizaliate in acest magazin sunt achizitionate in proportie de 80% de la producatori si furnizori locali, se arata in comunicatul de presa al companiei.
real,- Arad are o suprafata totala de 14.000 mp, din care suprafata utila de vanzare este de 7.457 mp si beneficiaza de o parcare cu o capacitate de 500 de locuri.
Hipermarketul dispune si de o galerie comerciala adiacentă de peste 8.100 mp, care gazduieste 20 magazine.
Magazinul din Arad, cel de-al treilea deschis de real,- in 2008, se inscrie in linia strategica de design interior a carei implementare a inceput anul trecut si prin care se urmareste diminuarea timpului petrecut la cumparaturi, prin existenta celei de-a doua intrari in dreptul sectorului alimentar, expunerea produselor proaspete ca intr-o piata, implementarea conceptului „shop in shop” la raionul de electronice, cosmetice etc.
In anul 2007, real,- Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei. Planurile de dezvoltare a reţelei prevăd deschiderea de noi hipermarketuri in orase precum Oradea sau Pitesti.
Divizia real,- Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.