Magazinele sunt specializate in comercializarea de produse hidro, termo, sanitare si electrice, iar anul acesta nu se percepe taxa de franciza pentru cei care vor sa intre in sistem.
Investitia totala pentru preluarea fracizei se ridica la maxim 200 de euro/mp, pentru suprafata amenajata, se arata in comunicatul de presa. Durata contractului este de minim trei ani. Pentru extinderea retelei sunt vizate orasele care au peste 20.000 de locuitori.
La deschiderea magazinului, Romstal le ofera partenerilor sai un stoc optim de marfa. Iar plata acesteia se face dupa vanzare si la termen. Atat francizatii, cat si angajatii acestora, au acces la cursuri de formare si specializare tehnica si comerciala, oferite de Romstal.
Pentru a intra in sistem, cei interesati trebuie sa dispuna garantii pentru stocul de marfa, de un spatiu comercial de minim 100 mp, cu locuri de parcare in apropiere, si de posibilitatea aprovizionarii cu vehicule de 3,5 tone.
Conform datelor Romstal, clientii permanenti (n.red - instalatorii) ai unei francize pot sa asigure aproximativ 75% - 80% din cifra de afaceri, restul reprezentand vanzari pe segmentele secundare de piata: clienti finali si dezvoltatori imobiliari.
Compania si-a inceput activitatea in 1994 si este prezenta in 100 de orase din Romania. Tot in 1994 a fost lansat si sistemul de extindere pe baza de franciza. In prezent, reteaua de magazine este formata din 90 de unitati deschise in regim propriu si 110 unitati in fraciza. In afara de Romania, Romstal mai este prezent in republica Moldova, Ucraina, Rusia, Serbia, Bulgaria si Italia.
Portofoliul Romstal este grupat in sase categorii de interes, gestionate de divizii specializate: Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta cuprinde aproximativ 20.000 de produse.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.