Managerul magazinului de lux Distinto si proprietara francizei Canali in Romania spune ca reducerea vanzarilor a inceput sa se simta in ultimele trei luni.
Carmen Seitan a spus pentru startups.ro ca in magazinele sale vanzarile produselor pentru femei au scazut cu 20%, iar cele ale produselor pentru barbati cu 10%.
"M-a surprins. Ma asteptam sa fie invers si barbatii sa fie mai precauti", spune Carmen Seitan.
Ea nu a dat o estimare a cifrei de afaceri pentru acest an, spunand ca este greu de facut un astfel de calcul in acest moment.
Anul trecut, magazinul Distinto, situat in zona Calea Dorobanti din Bucuresti, a avut vanzari de 1,5 milioane de euro.
"Ideea pentru acest an este sa rezistam", adauga Carmen Seitan.
Unul dintre avantajele companiei este ca are cheltuieli cu chiria numai pentru unul dintre spatii, celalalt (unitatea din zona Dorobanti) fiind proprietatea firmei.
"Am pierdut din schimbul valutar, pentru ca nu am modificat preturile chiar daca a crescut euro", a spus Carmen Seitan in cadrul forumului anual al industriei de lux Luxury Days, aflat la a VII-a editie.
Un alt factor care va afecta afacerile companiei este reducerea numarului de comenzi pentru brandul Canali.
"Asteptam mijlocul acestui an, sa vedem daca vom continua proiectele programate pentru inceputul lui 2010", mai spune Carmen Seitan.
In cadrul magazinului Distinto sunt comercializate produse de fashion (imbracaminte si accesori) care tinde cinci marci din Italia (Casadei, Moschino, Baldinini, Pollini, Canali) destinate atat femeilor, cat si barbatilor.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.