In primele sase luni ale anului trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 10 milioane de lei.
Compania romaneasca produce aproximativ 100 de tipuri de produse cosmetice, vandute sub brandul Gerocossen, se arata in comunicatul de presa.
Dintre sub-brandurile existente, cel mai vandut este vopseaua de par Gerocossen Color Plus, care are o pondere de circa 40% din totalul cifrei de afaceri.
Potrivit reprezentantilor companiei, o crestere substantiala fata de aceeasi perioada a anului 2008 a avut si Gerocossen Natural. Aceasta gama reprezinta circa 24% din cifra de afaceri a companiei.
Pe piata romaneasca, un procent de 69% din produsele Gerocossen sunt distribuite prin sistemul traditional (magazine de cartier, mici magazine de familie etc.), 29% prin canale moderne (supermarketuri si hipermarketuri), iar 2% prin canalul farma.
Importanta este si cresterea exportului in Maroc, Italia, Kuweit si Elvetia, la care se adauga si Dubaiul.
Exportul a fost sustinut si de certificarea de la TUV Cert Rheinland 9001:2000 pentru managementul calitatii si de la Lloyd Certification GmbH 14001:2004 privind protectia mediului, exportul ajungand astfel sa depaseasca 5% din totalul cifrei de afaceri, se mai arata in comunicatul de presa.
Reprezentantii Gerocossen sunt optimisti, mizand in continuare pe o crestere substantiala, peste cea generala a pietei de 5% - 10%. Ei isi bazeaza aceasta afirmatie si pe faptul ca femeile nu vor renunta sa investeasca in produse pentru infrumusetare, orientandu-se din ce in ce mai mult catre produse naturale la preturi medii si renuntand la produsele mai scumpe.
In plus, pentru asigurarea cresterii vanzarilor in aceasta perioada dificila, reprezentantii Gerocossen considera ca trebuie lansate in continuare produse noi care sa vina in intampinarea cerintelor consumatorilor, investitiile in marketing si promovare fiind o conditie esentiala pentru reusita.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.