Bravo Group, companie romaneasca de import si distributie produse ceramice si obiecte sanitare, estimeaza o crestere de 54% a cifrei de afaceri, tinta pentru acest an fiind de 17 milioane de euro.
Anul trecut, firma a inregistrat rezultate bune, pe fondul cresterii organice a companiei precum si ca rezultat al cresterii rapide a pietei materialelor de constructii, cifra de afaceri fiind dublata fata de 2006 si ajungand la 11 milioane de euro, se arata intr-un comunicat de presa al Bravo Group.
Un procent de 58% din vanzarile companiei au fost realizate de categoria instalatiilor sanitare. Placarile ceramice (gresia si faianta) au avut o pondere de 26% din cifra de afaceri iar mobilierul de baie si accesoriile, 16%.
Bravo Group detine o cota de aproximativ 10% din totalul pietei produselor de calitate “medium-hign-end”, conform datelor oferite de companie.
Anul acesta, Bravo Group va investi 3 milioane de euro intr-un nou centru logistic in Bucuresti, deschiderea a trei depozite regionale si cresterea retelei de showroom-uri proprii, marca Laguna.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.