Linia de business a Grupului RTC ce reuneste activitati de productie si distributie a solutiilor pentru eficientizarea consumului de energie intra in 2010 cu 12 reprezentante in Europa.
De asemenea, reprezentantii Q-Power pregatesc doua parteneriate strategice pentru deschiderea de noi unitati de productie in doua regiuni: Rusia si India, se arata in comunicatul de presa.
“Desi 2009 a fost puternic marcat de criza, iar investitiile au scazut semnificativ, avem un feedback bun din piata. Avem negocieri in derulare cu mai mult de 20 companii din Romania pentru implementarea solutiei noastre QBox, iar in Europa suntem prezenti prin parteneriate de distributie”, declara Razvan Copoiu, CEO Q-Power.
Anul trecut, compania a investit in extinderea liniei de productie de la Sibiu, dezvoltarea capacitatii acesteia fiind o prioritate pentru 2009. Obiectivul era ca la Sibiu sa se poata produce pana la 4.000 de tuburi termice in fiecare luna, iar dezvoltarea capacitatii de productie ramane o prioritate si pentru anul in curs.
Cu investitii de milioane de euro, Q-Power reprezinta un start-up in domeniul eficientizarii proceselor de producere a energiei electrice si termice, punctul forte fiind legat de tehnologia propusa si de solutia tehnica.
“Q-Box este unic si la fel de competitiv peste tot in lume. Are aplicabilitate foarte mare, iar dupa primul an de testare a diverselor piete am identificat mai multe domenii pe care ne vom concentra: de exemplu, in Polonia si Turcia potentialul cel mai mare este in industrie, iar in tarile din fosta Iugoslavie si in Rusia ne concentram pe termocentrale. In momentul de fata analizam pietele din India si Rusia pentru construirea urmatoarei noastre unitati de productie, pe care o vom deschide anul viitor”, precizeaza Razvan Copoiu.
Pentru 2010, obiectivele companiei sunt: realizarea de noi referinte in domeniul termocentralelor din Romania si incheierea unui parteneriat cu o firma locala de tip contractor general (EPC), dar si extinderea internationala si consolidarea unor parteneriate strategice cu investitori locali, ce pot sustine o crestere accelerata prin forte proprii - in special pentru alte zone decat Europa.
“Suntem printre aceia care, in ciuda crizei economice, au continuat sa investeasca in dezvoltare, si o vom face si in 2010. Prioritatea noastra pentru anul in curs este extinderea distributiei in Europa si alte zone precum America de Nord sau Orientul Mijlociu, precum si extinderea capacitatii de productie. In 2010 ne vom focusa pe Rusia si India, iar in etapa ulterioara sau in paralel, daca oportunitatile se concretizeaza, vizam America de Nord si Orientul Mijlociu. Varianta cea mai buna este un joint venture cu un partener local, care sa asigure o dezvoltare dinamica si independenta a afacerii”, considera CEO-ul companiei.
Q-Power a incheiat 2009 - primul an de functionare a companiei - cu un rulaj de 2,3 milioane euro, cifra de afaceri estimata pentru 2010 fiind de 8,5 milioane euro. Q-Power vizeaza o acoperire globala in urmatorii 5 ani, care sa ii asigure o cifra de afaceri de 100 milioane euro in 2013.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.