Studentii si masteranzii din centrele universitare din Bucuresti, care au interactionat cu mediul de business si vor sa se perfectioneze in initierea si dezvoltarea unui start-up, se pot inscrie, pana pe 11 aprile 2008, la cea de-a saptea editie a Business School.
Evenimentul are loc intre 14 si 23 aprilie 2008, in cadrul Academiei de Studii Economice (ASE) si este initiat de Business Club, un club al asociatiei studentesti VIP (Voluntari pentru Idei si Proiecte).
Business School este unul dintre proiectele cu traditie ale Business Club. Initiat in anul 2000, Business School a pornit din nevoia de a oferi studentilor o pregatire antreprenoriala bazata pe cunostintele teoretice si practice necesare pentru a-si lansa propria afacere.
Editia de anul acesta a Business School va cuprinde atat studii de caz ale unor companii deja lansate, cat si simulari de business (cum ar fi simularea de management, “Real Business” oferita de partenerul oficial Business Club, Contrast Management Consulting) care ii vor pune pe participanti in postrura de a analiza problemele unor start-up-uri.
Proiectul include si o serie de traininguri si workshop-uri, menite sa dezvolte abilitati ce tin de comunicarea in afaceri, negociere, leardership, inteligenta emotionala, managementul timpului, gestionarea crizelor, managementul riscului.
O serie de antreprenori care au lansat afaceri de succes sunt invitati sa impartaseasca participantilor din experienta lor, sa ofere sfaturi si sa ii motiveze in initiativele lor de business.
Printre oamenii de afaceri invitati se numara: Florentin Banu (Banuinvest), Radu Georgescu (GECad), Ionut Ciurea (intelliBiz Solutions), Dragos Manac (SNS), Octavian Pleter (IDM Kennedy Group), Cezar Scarlat (Director al Centrului pentru Excelenta in Afaceri din Universitatea Politehnica din Bucuresti (UPB), Eugen Voicu (Certinvest), Cristi Francu (KleverTravel), Lavinius Marcu (CaptainGo.ro).
Participarea la acest eveniment ii ajuta pe studenti si masteranzi sa gaseasca metode prin care sa isi dezvolte abilitatile antreprenoriale (prin intermediul trainingurilor); sa gaseasca potentiale solutii la problemele intalnite la inceputul unei afaceri (prin intermediul studiilor de caz si a interactiunii cu antreprenorii de succes); sa primeasca sfaturi de la antreprenori si sa fie impulsionati de aceste modele de succes pentru a initia si dezvolta propria afacere; sa isi creeze o retea de contacte, posibili parteneri de afaceri.
In afara de Business School 2008, Business Club pregateste si alte doua proiecte destinate studentilor cu spirit antreprenorial si interesati de mediul de afaceri: Business Club Conferences si Business Novice.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.