Pentru brandul romanesc de haine pentru barbati, aceasta valoare este cu aproximativ 20% mai mare fata de nivelul de anul trecut.
Compania Barotti International estimeaza pentru acest an o crestere a veniturilor cu 30% fata de anul trecut (fara sa precizeze acest nivel), se arata in comunicatul de presa.Din octombrie anul trecut pana in iunie acest an, Barotti a investit 60.000 de euro, dintre care 25.000 de euro pentru colectia de primavara - vara. Noua colectie a fost lansata la inceputul lunii martie."Ne confruntam cu o criza, este cert, si in domeniul fashion pentru barbati, dar de data aceasta apare o mai mare provocare pentru ca trebuie sa convingem clientul sa ramana fidel brand-ului nostru, dar si sa ne gasim noi clienti pe care sa ii aducem in mediul online sau direct la magazin. Este o perioda grea pentru multa lume, dar nu este o solutie sa nu investeti si sa nu incerci sa castigi cota de piata. Puterea unui brand se vede in asemenea momente cand gaseste caile eficiente de comunicare cu clientii sai si reuseste sa ii pastreze ca si ambasadori", spune Tiberiu Banica, Managing Partner Barotti.In acest an, firma intentioneaza sa mai deschida un magazin intr-un nou spatiu, nestabilindu-se inca data acesta va fi intr-un mall sau stadal. De asemenea, nu s-a stabilit nici orasul in care va fi deschida aceasta unitate.Anul trecut, in octombrie, compania a investit 60.000 de euro in primul sau magazin, amplasat in centrul comercial Unirea din Bucuresti.Investitia estimata pentru alte unitati este de 30.000 de euro - 40.000 euro/unitate, fiind posibil ca de anul viitor compania sa se orienteze si spre spatii stradale. Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.