Casa Noastra: 10% din piata pana in 2010

Pentru a atinge acest obiectiv, producatorul de ferestre si usi din PVC a lansat un nou brand de ferestre termoizolante, QFort.

Conform propriilor estimari, Casa Noastra detine in prezent o cota de piata de 5%, se arata in comunicatul de presa. Cresterea estimata pentru urmatorii ani s-ar datora atat lansarii noului brand, cat si investitiilor in dezvoltarea retelei de distributie.

Pana la sfarsitul anului 2010, Casa Noastra si-a propus sa isi extinda si reteaua de showroom-uri, ajungand la 150 de unitati.

Casa Noastra este o companie romaneasca, infiintata in 1995. Compania are peste 250.000 de clienti, persoane fizice si juridice si detine o retea de 84 de magazine - 61 de magazine proprii si 23 de magazine ale distribuitorilor autorizati, in 42 de orase din tara.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.

DESPRE    CONTACT    HARTA SITE
© startups.ro, 2007-2017. Toate drepturile rezervate. Powered by Simplissimo


Source URL: http://www.startups.ro/stiri/casa-noastra-10-din-piata-pana-2010