Cifra este mai mare cu 25% decat cea de anul trecut, cand a fost de aproximativ 16 milioane de euro.
Grupul are sapte tipuri de restaurante si cafenele, al caror numar va ajunge la 20 de unitati, pana la sfarsitul acestui an.
Dragos Petrescu, CEO-ul grupului City Grill, a apreciat, in cadrul conferintei Hotel Tourism&Leisure Investment Forum, ca in acest an numarul de clienti din toate restaurantele va creste cu aproximativ 10%, ajungand pana la 11.000 clienti/zi.
La sfarsitul anului trecut, grupul avea 15 unitati, iar in acest an a deschis patru (un fast food Bundetot, o brutarie BackWerk, o cafenea City Cafe si un restaurant City Grill) si, in august, va inaugura Hanul Berarilor.
Dragos Petrescu a spus ca pentru extinderea francizei de brutarii BackWerk are 26 de candidati in Romania.
City Grill a preluat franciza BackWerk acum opt luni, deschizand doua unitati in Bucuresti. Pana in prezent, grupul a investit 500.000 de euro in taxa de franciza si deschiderea celor doua brutarii.
Dragos Petrescu a subliniat ca, inainte de a incepe sa acorde franciza, este nevoie ca mai intai sa o stabilizeze pentru clientul roman si apoi sa se extinda, aprecind ca aceasta stabilizare va fi gata intr-o luna.
El a mai spus ca una din problemele francizei este ca in Germania acest brand este privit ca fiind unul pe segmentul ieftin - mediu, iar in Romania acesta este perceput ca mediu - ridicat.
Pentru a prelua o brutarie sub franciza, costurile totale pe care trebuie sa le acopere un francizat sunt intre 100.000 de euro si 150.000 de euro.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.