Incepand cu anul 2011, compania s-a reorientat asupra linei sale de afaceri de baza, asigurarea de credit comercial.
Noua pozitionare a marcii Coface este bazata pe punctele forte ale unui asigurator de credite comerciale: expertiza sa in evaluarea si prevenirea riscurilor, precum si solutiile furnizate companiilor pentru a le proteja impotriva riscurilor de neplata ale propriilor clienti, permitandu-le astfel sa se dezvolte in siguranta, se mentioneaza in comunicatul de presa.
De astazi, noua identitate vizuala, conceputa de agentia franceza W&Cie, si noul slogan ("Coface for safer trade") vor fi utilizate in cele 66 de tari in care grupul este prezent.
Grupul Coface ofera companiilor din intreaga lume solutii de protejare impotriva riscului financiar de neplata a clientilor proprii, atat pe piata interna, cat si pentru export.
In 2011, Grupul a inregistrat o cifra de afaceri consolidata de 1,6 miliarde de euro. In fiecare trimestru, Coface publica evaluarile sale de risc de tara pentru 157 de tari, pe baza cunostintelor sale asupra comportamentului de plata al companiilor si pe baza expertizei celor 350 de underwriter-i ai sai.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.