In cadrul programului, cinci echipe selectate vor beneficia de un training intensiv de patru zile, urmat de un Demo Day in fata unui juriu format din potentiali investitori.
Programul organizat de Asociatia Industrii Creative se va desfasura intre 24 aprilie si 28 aprilie 2013 si este deschis tuturor start-up-urilor din Romania, se mentioneaza in comunicatul de presa.
Echipele selectate beneficiaza si de o perioada de trei luni de mentorat, la finalul careia vor lansa o prima varianta functionala a produsului lor (Minimum Viable Product - MVP).
Pe parcursul celor patru zile de training echipele invata despre:
• Inovatie si dezvoltare de produs
• Implementarea ideii de produs
• Comunicare si branding
• Vanzari si aspecte financiare
Etapele programului Atelierul Produselor Creative sunt:
• Inscrierea echipelor (26 februarie - 7 aprilie)
• Jurizarea ideilor (8 - 12 aprilie)
• Intalnire preliminara cu mentorii (15 - 18 aprilie)
• Training intensiv (24 - 28 aprilie)
• Demo Day - prezentarea ideii de produs in fata unui juriu (28 aprilie)
• Mentorat pentru lansarea primei variante de produs si dezvoltarea ei ulterioara (3 luni, incepand cu 1 mai)
• Lansarea MVP-urilor echipelor (august 2013)
Inscrierile se incheie pe 7 aprilie iar trainingurile si Demo Day se vor desfasura in Iasi.
startups.ro sprijina acest program in calitate de partener media.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.