Sodexo, companie activa pe piata romaneasca a tichetelor, intra in parteneriat cu retelele de magazine Carrefour, Mega Image si Profi, in cadrul carora consumatorii vor putea utiliza cardurile de masa Gusto Pass.
Reteaua noilor carduri de masa Sodexo Gusto Pass include deja peste 2.500 de unitati de alimentatie publica, acoperind peste 85% din teritoriul tarii, se mentioneaza intr-un comunicat de presa. Reteaua de comercianti va fi extinsa constant, astfel ca Sodexo va oferi in continuare cea mai mare retea de afiliere atat pentru tichetele de masa pe suport de hartie, cat si pentru cele emise pe card.
In prezent, reteaua de comercianti care accepta tichetele de masa pe hartie Gusto Pass include peste 66.500 de unitati de retail.
La nivel mondial, grupul Sodexo emite 65% - 70% din volumele sale pe carduri.
Despre noile carduri Sodexo Gusto Pass
• Tichetele de masa electronice sunt carduri dedicate exclusiv alocatiei individuale de hrana a angajatilor si pot fi utilizate numai in acele unitati de alimentatie publica echipate sa accepte carduri si care au contracte incheiate cu unitatile emitente.
• Cardurile Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licenta MasterCard, incorporeaza tehnologia chip&pin si sunt contactless
• La momentul achitarii alimentelor la comercianti, cardurile de masa vor fi debitate cu valoarea integrala a produselor cumparate
• Sumele cu care sunt alimentate cardurile de masa vor avea aceeasi perioada de validitate ca si tichetele de masa pe suport de hartie
• Valoarea nominala a tichetelor de masa, indiferent de suport, este de 9,41 lei, incepand cu luna mai, in crestere de la 9,35 de lei
• Niciun cost suplimentar pentru angajati; toate costurile cu tichetele de masa in format electronic vor fi suportate de catre angajatori
• Nu sunt carduri bancare
• Nu este permisa alimentarea cardului cu alte sume
• Nu este permisa retragerea de numerar
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.