"De la inceputul acestui an am observat o dublare a numarului de vizitatori pe site de pe dispozitivele mobile, fata de aceeasi perioada a anului trecut. De aceea, am decis sa le oferim clientilor si potentialilor clienti o interfata mai prietenoasa si o experienta de navigare si cumparare mai placuta”, spune Zoltan Halmai, Director Comercial EuroGsm.
Noua versiune a site-ului include o alta clasificare a produselor, ce permite utilizatorilor o navigare mai simpla, precum si o sectiune de noutati, unde clientii pot vizualiza cele mai noi produse din oferta retailerului.
Pe noul site, dispozitivele mobile sunt impartite in patru mari categorii: Smartphones 5 inch, Phablets 6 inch, Tablete 7/8/10 inch, respectiv Ultrabooks 11/13 inch.
De asemenea, cumparatorii pot vizualiza separat produsele aflate la promotie sau lichidare de stoc. In acelasi timp, pe prima pagina a site-ului sunt afisate topuri cu cele mai populare si cele mai vândute produse din portofoliu.
Categoria de gadget-uri include cele mai noi si interesante produse din gama wearables, dar si carkit-uri, casti, boxe audio Bluetooth sau idei de cadouri. Zona de accesorii include peste 1.400 de produse, de la acumulatori si incarcatoare pâna la huse pentru telefon, capace de protectie si genti de laptop. In prezent, pe site-ul retailerului pot fi gasite peste 1.900 produse din cinci categorii.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.