Procesul de rebranding a fost realizat in parteneriat cu agentia de consultanta Telegraf Consult si are la baza intrarea companiei EXEC-EDU intr-o noua etapa de dezvoltare, odata cu diversificarea si extinderea serviciilor sale, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
“Noul slogan, <Your Place to Grow> si noul logo reprezinta o invitatie adresata liderilor: aceea de a se reinventa permanent si de a se alatura celor 10.000 de absolventi care ne-au trecut pragul. EXEC-EDU este acel loc familiar si drag al invatarii, in care te poti intoarce oricand pentru a adauga noi valente dezvoltarii tale. Pentru asta, aducem liderilor si echipelor lor solutii de invatare inovative si integrate, care depasesc granitele trainingului si includ acum si dezvoltare personala, well-being, coaching sau teambuilding”, spune Lavinia Rasca, directorul general EXEC-EDU.
Iuliana Roibu, managing partner al Telegraf Consult, spune ca in design au fost urmariti cei patru P din valorile EXEC-EDU: pasiune, performanta, progres, parteneriat.
”Am ales sa inovam pornind de la imaginea scarii, simbolul clasic al logo-ului EXEC-EDU, pe care l-am reinterpretat si l-am transformat in element central al imaginii corporate”, mentioneaza Iuliana Roibu.
Cu o echipa de peste 35 de traineri și experți, EXEC-EDU este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata autohtona de training si consultanta, portofoliul sau incluzand mai multe directii: programe de dezvoltare pentru manageri si antreprenori (peste 40 de cursuri, cu grad de complexitate variat), workshop-uri de well-being si dezvoltare personala, teambuilding, coaching executiv.
In ultimii ani, una din directiile importante ale activitatii companiei a fost dezvoltarea de programe personalizate pentru companii, construite pornind de la obiective specifice de invatare si adaptate profilului participantilor.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.