Organizata de BusinessMark, cea de-a patra editie a ”Accelerate. Sales Conference” aduce in prim-plan noi perspective si solutii concrete dedicate specialistilor in vanzari si business development, aplicabile intr-un context economic volatil, ca raspuns la provocarile intampinate de mediul de business.
In orice business, departamentul de vanzari este cel care genereaza incasari. Oricat de eficiente operatiunile si procesele, de inovatoare tehnologia folosita sau de marete obiectivele financiare, fara un mecanism de vanzari bine pus la punct, compania nu performeaza, mentioneaza organizatorii evenimentului.
Conferinta “Accelerate. Sales Conference” va aborda vanzarile atat din perspectiva de management, cat si din cea de client, propunand dezvoltarea directiilor de sales leadership, sales effectiveness, sales technology si sales development.
Evenimentul va avea loc pe 4 - 5 octombrie 2016 in Bucuresti, la Hotel Radisson Blu, si pe 27 octombrie 2016 in Cluj-Napoca, la Hotel Golden Tulip Ana Dome.
Printre speakerii care au confirmat implicarea in proiect se numara: Alexandru Covrig, Director General Terrabisco, Vicepresedinte, Vel Pitar; Vlad Popa, Director Comercial, L’Oreal; Zsolt Rudnyansky, Director General, J&J Group, Presedinte, APIIP; Eduard Radu, Managing Partner, Acceder, Presedinte, Asociatia Distribuitorilor Bunurilor de Larg Consum; Dan Oprescu, Country Director - Central and Eastern Europe, Unilever; Mihai Marinescu, Eastern Europe Regional Manager, Lavazza; Bogdan Murariu, National Sales Director Romania & Moldova, Avon; Catalin Stancu, Managing Partner, Sfera Business.
In cadrul evenimentului vor fi prezentate si rezultatele celei de-a doua editii a studiului realizat de Sfera Business, “Provocarile unui manager de vanzari”.
startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.