Conceptul 5ensi bazat pe trendul "World Wide Kitchen”, creat special pentru intalniri de business si leisure, se va deschide saptamana viitoare in Piata Victoriei din Bucuresti, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al Cushman & Wakefield Echinox, compania care a intermediat tranzactia de inchiriere.
Clientii braseriei vor avea acces la parcarea subterana a cladirii Aviatorilor 8, detinuta de grupul NEPI Rockcastle.
Reprezentantii 5ensi spun ca isi doresc ca noul spatiu sa devina destinatia pentru intalnirile de business din centrul Capitalei si un loc de relaxare pentru momentele petrecute alaturi de familie si de prieteni la sfarsitul zilei si in weekend.
"Clientii nostri vor descoperi noul concept de experimentare incepand cu cafea, bauturi speciale si mancare spectaculoasa. Mai mult, am investit considerabil in aparate, o parte dintre acestea fiind aduse in premiera in Romania. Pornind de la un model <World Wide Kitchen>, bucataria va avea preparate speciale pentru toate momentele zilei, imprumutand ce este mai bun si actual in gastronomia din Asia (India, Thailanda, China), Europa (Italia, Spania) si America cu accent special pe preparatele vegetariene", spune Ilan Abramovici, reprezentant 5ensi.
Investitia in aceasta braserie se ridica la peste 600.000 de euro, iar designul proiectului este semnat de AMA Design, biroul arhitectei Anda Manu, care si-a pus amprenta si pe sediile din Bucuresti ale unor corporatii precum Orange, Vodafone, Raiffeisen, ING, Electronic Arts sau Samsung.
5ensi este un concept dezvoltat de actionarii cafenelelor Doncafe din Bucuresti, in parteneriat cu grupul Strauss, unul dintre liderii mondiali din industria cafelei. Actionarii 5ensi au o experienta de aproape 15 ani in industria HoReCa din Romania, operand la ora actuala si unitatile Doncafe Brasserie din Piata Dorobanti si Black By Doncafe aflat la etajul doi al mall-ului Baneasa Shopping City.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.