Parteneriatul in afaceri
Autor: Stephen M. Dent

Titlu original: Partnering Intelligence. Creating Value for Your Business by Building Strong Alliances
Editura: Curtea Veche
Anul aparitiei: 2004

Cui se adreseaza: tuturor celor ce doresc sa invete cum sa dezvolte un parteneriat strategic.

Autorul acestei carti te ajuta sa descoperi parteneriatul, altfel spus, sa treci de la "eu" la "noi".

Formula este simpla: totul incepe cu tine, cu o lectura atenta si, ca in orice alt parteneriat, cu incredere.

Vei incepe prin a identifica propriile abilitati parteneriale si apoi vei invata sa le corectezi si sa le dezvolti. Vei descoperi astfel conceptul de inteligenta parteneriala pe care se bazeaza modelul parteneriatului total.

Acest model este o abordare organizata, riguroasa, care echilibreaza aspectele legate de responsabilitati si pe cele legate de relatii dintr-un parteneriat. Odata ce intelegi atributele si componentele ce determina succesul unui parteneriat, vei folosi acest model ca pe un plan. Astfel, nu-ti vei dezvolta doar propria inteligenta parteneriala, ci si pe aceea a partenerilor, sporindu-ti sansele de reusita.

Despre autor: Stephen M. Dent, partener fondator al firmei de consultanta The Partnership Continuum, Inc., cu sediul in Minneapolis, este consultant pe probleme organizationale, specializat in dezvoltarea unor parteneriate interne si strategice. A organizat seminarii, a tinut discursuri si are aproape douazeci de ani de experienta in lucrul cu clientii, cum ar fi AT&T, Northwest Airlines, GE Capital Services, U.S. Postal Services si USWEST Communications. A pregatit mii de manageri, directori si consultanti, instruindu-i in domeniul inteligentei parteneriale.

Pretul cartii la editura: 16,50 lei

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.