Cele doua unitati, Catwalk si Kanz-Pablosky, sunt situate in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti.
Noile magazine ocupa spatiile unor unitati de retail operate anterior tot de divizia de fashion si hospitality a RTC Holding.
“Catwalk este prezent la parter, in locul Aldo Accessories, iar Kanz-Pablosky a inlocuit Toi&Moi. In conditiile actuale ale pietei, portofoliul nostru diversificat este un avantaj considerabil, pentru ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la consumator, mergand cu brandul cel mai potrivit in spatiul pe care il avem disponibil”, spune Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.
Ea mai spune ca atat Catwalk, cat si Kanz-Pablosky vin pe segmente pe care concurenta este redusa. In acelasi timp, acestea inlocuiesc doua marci care concurau cu branduri mai puternice, inclusiv cu nume din portofoliul Rafar.
Un exemplu in acest sens este reprezentat de Debenhams si Toi&Moi (n.red. - ambele detinute de Rafar), care se adreseaza aceluiasi segment de consumatori, Debenhams prin linia de designeri si Toi&Moi prin intreaga gama de produse. Astfel, deschiderea magazinului Debenhams din iunie anul acesta ar fi putut afecta rezultatele Toi&Moi, in conditiile in care ambele erau amplasate in Baneasa Shopping City.
“Decizia de a investi in aceste doua magazine se bazeaza si pe faptul ca spatiile erau operate tot de noi, astfel ca deschiderile au fost posibile cu investitii minime, in mobilier, lumini, adaptarea la conceptele celor doua multibranduri si in stocuri - practic toate costurile anterioare deschiderii unui magazin nou au fost mici”, completeaza Ramona Stanciulescu.
Spatiul in care este amplasat noul magazin Catwalk are o suprafata de 70 mp, iar unitatea Kanz-Pablosky dispune de 100 mp.
Magazin multibrand de incaltaminte, genti si accesorii premium si de lux, Catwalk este un concept propriu de retail. Rafar a deschis primul magazin in Plaza Romania, in urma cu o luna. Tot atunci se anunta deschiderea unei alte unitati sub acelasi nume, in galeria hotelului J.W. Marriott din Bucuresti. Reprezentantii Rafar au spus pentru startups.ro ca acest magazin urmeaza sa fie inaugurat in perioada sezonului de toamna - iarna al acestui an.
Kanz-Pablosky este tot un multibrand, dar care cuprinde imbracaminte (Kanz) si incaltaminte (Pablosky) pentru copii. Primul magazin sub acest nume a fost deschis in decembrie 2008, in centrul comercial Liberty Center din Bucuresti.
Referindu-se la amplasarea celui de-al doilea magazin Kanz-Pablosky, Ramona Stanciulescu mai spune ca oferta pe segmentul de branduri pentru copii este scazuta in zona de nord a Bucurestiului. Asta in conditiile in care zona este locuita in principal de familii tinere, avand copii cu varste sub 15 ani si venituri medii si ridicate.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.