Cursurile Online-School.ro

Cursurile se defasoara prin intermediul proiectului educational Online-School.ro - The freedom to learn!, un proiect dezvoltat si sustinut de Kaizen Company. Un curs online incepe in prima zi a fiecarei luni si dureaza 30 de zile.

Cursurile sunt destinate atat unei pregatiri individuale, cat si companiilor, iar oferta educationala cuprinde programe de perfectionare in domenii precum: performanta in vanzari, comunicare si negociere in afaceri, leadership, management, marketing, relatii publice etc.

La un curs online se studiaza intr-o clasa virtuala, unde exista acces la resursele unui curs clasic. In plus, temele abordate sunt dublate de studii de caz si activitati practice.

Evaluarea participantilor se va realiza pe baza temelor efectuate individual in timpul cursului si a testului grila sustinut la final, dar si in functie de participarea la seminariile online. Absolventilor li se va elibera un Certificat de Absolvire, care va fi insotit de rezultatul obtinut, de programa analitica a cursului si de o recomandare din partea lectorului.

Lista completa a cursurilor Online-School, insotita de informatii suplimentare legate de acestea, poate fi gasita aici.

 

Training "Managementul Marketingului B2B" (1 - 15 aprilie 2009)

Evenimentul, organizat de Asebuss Exec-Edu, va avea loc in perioada 1 - 15 aprilie, la sediul Exec-Edu, in Bucuresti.

Training-ul se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane: manageri cu responsabilitati directe in zona marketingului de produs; manageri de vanzari; manageri implicati in strategia de marketing; directori generali din companiile mai mici care au in portofoliu clienti organizationali.

Temele abordate in cadrul training-ului sunt urmatoarele: Particularitati ale marketingului B2B fata de marketingul B2C; Comportamentul de cumparare organizational; Analiza cererii pe pietele B2B; Segmentarea pietei organizationale; Managementul produselor si serviciilor in pietele organizationale; Managementul de brand B2B; Managementul canalelor de marketing B2B; Strategii de pret pe pietele organizationale; Comunicarea de marketing integrata in marketingul B2B.

Taxa de participare este de 490 de euro + TVA/persoana, reducandu-se la 465 de euro + TVA/persoana pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 6 martie.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.