Home

Duminica, 17 Ianuarie 2021 RSS
  • START&GROW
  • Home
  • Stiri
  • Analize
  • Tutoriale
  • Antreprenori
  • Idei
  • Finantare

Home
» Jurnal de start-up


  • (11) Pana unde trebuie sa mearga amabilitatea fata de client?

    Cu totii ne dorim sa avem clienti multumiti si sa securizam portofoliul existent, prin gestionarea unei relatii exceptionale cu acestia. Decizia unui client fidel de a renunta la serviciile sau produsele noastre ne costa foarte scump. Mai mult, cu siguranta stim cat de greu e sa castigam noi clienti in conditiile  economiei de astazi.

  • (10) Cele 3 nevoi ale unui angajat motivat

    Un nou loc de munca presupune, de obicei, pe langa o perioada de schimbare, si o doza foarte mare de entuziasm si de asteptari pozitive legate de noile responsabilitati.

  • (9) 9 pasi in motivarea echipei

    Tot mai multi manageri si antreprenori inteleg azi ca motivarea este unul din factorii esentiali pentru a genera performanta in echipa pe care o coordoneaza. Dar cum poti tu, in calitate de lider, sa-ti motivezi echipa sa-si atinga obiectivele - dincolo de simpla motivare salariala?

  • (8) Cum ne putem motiva non-financiar angajatii?

    Motivarea non-financiara a angajatilor este unul din subiectele preferate ale oricarui antreprenor. Totusi, in foarte multe organizatii se pune accentul in managementul resurselor umane, pe evaluarea si controlul oamenilor, pe baza unor indicatori de performanta.

  • (7) Fiecare client este important, cum il pastram?

    A avea succes in afaceri inseamna mai mult decat a gasi un client, a incheia o vanzare si a trece la urmatorul. Totul tine de cum reusesti sa il fidelizezi, ca sa il faci sa revina.

mai multe

 

Cele mai citite

  • (3) Viziune si strategie. Importanta lor in business
  • (10) Cele 3 nevoi ale unui angajat motivat
  • (2) Feedback is 50
  • (6) Ardeti podurile, otraviti fantanile
  • (9) De ce exista putine web start-up-uri internationale romanesti
  • (9) 9 pasi in motivarea echipei
  • (7) Drobul de sare
  • (8) Cum ne putem motiva non-financiar angajatii?
  • (1)Inceputuri
  • (1) Inceputurile
  • (2) Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand deschizi un bussiness?
  • (4) Cu ce te ocupi? Ce proiecte ai?
  • (11) Pana unde trebuie sa mearga amabilitatea fata de client?
  • (7) Fiecare client este important, cum il pastram?
  • (6) Cum sa eviti surprizele neplacute in recrutarea angajatului ideal


 


BizSpark

Login

  • Cont nou
  • Parola uitata

EVENIMENTE

Lista
celor mai importante
evenimente
de business

Jurnal start-up

Un jurnal de start-up scris de antreprenori

 

DESPRE    CONTACT    HARTA SITE
© startups.ro, 2007-2017. Toate drepturile rezervate. Powered by Simplissimo