Curs "Coaching Skills" (10 aprilie 2009)
Evenimentul, organizat de Qualians, va avea loc pe 10 aprilie la Hotelul Novotel din Bucuresti.
Cursul se adreseaza tuturor celor care conduc oameni si vor sa-i dezvolte profesional.
Temele abordate in cadrul cursului vor fi: Diferente intre feedback, sfaturi si coaching. Rolul fiecaruia in urmarirea si dezvoltarea performantelor oamenilor; Etapele intr-un proces de coaching. Modelul GROW: Goals - Reality - Options - Will; Tipuri de intrebari folosite in procesul de coaching; Reguli de aur in coaching si lucruri de evitat.
Taxa de participare este de 369 de euro + TVA/persoana, iar inscrierile se fac in limita locurilor disponibile.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Curs "Tehnici in vanzari" (10 aprilie 2009)
Evenimentul, organizat de Extreme Training, va avea loc pe 10 aprilie, in Bucuresti, si reprezinta cel de-al patrulea modul din cadrul programului Negociatorul dezvoltat de companie.
Tematica abordata in cadrul cursului cuprinde: Contracararea obiectiilor; Ciclul vanzarii; Sondarea nevoilor; Vanzari: tactici si metode in vanzari; Inchiderea vanzarilor (tehnici de finalizare); Atitudine in vanzari. Nivelul cursului este mediu-avansat.
Taxa de participare este de 518 lei/persoana (inclusiv TVA), la care se aplica o reducere de 25% pentru inscrieri efectuate pana pe 1 martie. De asemenea, pentru inscrierea la patru module din programul Negociatorul, al patrulea modul este gratis.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Training “Relatia cu clientul - Cai de succes” (10 - 11 aprilie 2009)
Evenimentul, organizat de Compass Training, va avea loc in zilele de 10 si 11 aprilie, la U-Business Center, in Bucuresti.
Cursul se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane: noii angajati din vanzari si relatii cu publicul; angajatii experimentati din vanzari care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile; orice angajat care doreste sa se perfectioneze in acest domeniu.
Principalele teme abordate in cadrul cursului vor fi: Conceptul de "Customer Service/Customer Care"; Momentele adevarului si valorificarea acestora; Rezolvarea nemultumirilor clientilor; Calitatea servirii - element cheie in diferentierea fata de concurenta; Modalitati de masurare a satisfactiei clientilor; Cum se poate determina fidelizarea clientilor; Customer service in interiorul organizatiei.
Taxa de participare este de 250 de euro+TVA/persoana, iar data limita pentru inscrieri este de 3 aprilie.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.