Masterclass-ul CEO - intre Strategie si Leadership. Conducerea prin valori (10 iunie 2008)

Evenimentul, organizat de Revista Cariere si Human Synergistics, va avea loc pe 10 iunie la Hotel Intercontinental, sala Rapsodia, din Bucuresti. 

Masterclass-ul se adreseaza managerilor organizatiilor, preocupati de cresterea si performanta structurilor pe care le conduc si propune teme referitoare la organizatii si la strategiile de leadership. Printre acestea se numara si dezbaterea ”cum construiesti o organizatie cu fluctuatie 5%, fara cantina si bonuri de masa? si cum iesi din spirala salariilor care tot cresc fara sa mareasca retentia?”. 

Mai multe detalii pot fi gasite aici.

 

Training "Managementul clientilor, furnizorilor si stocurilor" (10 - 11 iunie 2008)

Evenimentul este organizat de ABC Training Consulting si face parte din seria de sesiuni de training open privind managementul performant al afacerii pe care compania le sustine in luna iunie. Cursul se desfasoara la Centrul de Afaceri Bucuresti Sud din Capitala, in perioada 3 - 4 iunie, intre orele 18.00 - 21.00.

Sesiunile sunt interactive, aplicative si sunt recomandate antreprenorilor, managerilor si specialistilor din toate domeniile de activitate.

Trainerul evenimentului este Anda Rasca, manager general al ABC Training Consulting.

In cadrul acestei sesiuni vor fi facute diverse simulari de business pentru evaluarea implicatiilor financiare a diverselor politicilor comerciale ale firmei privind durata medie de incasare a clientilor, durata medie de plata a furnizorilor si durata medie de stationare a stocurilor.

Taxa de participare este de 300 de RON plus TVA/persoana/sesiune.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Idea Forum (10 - 11 iunie 2008)

Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc in perioada 10 - 11 iunie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, din Bucuresti.

Idea Forum isi propune sa urmareasca pe parcursul a doua zile cele mai creative abordari ale marketingului si publicitatii, prezentate chiar de specialistii care le-au lansat.

Prima zi a evenimentului va include patru conferinte ce vor acoperi cele mai interesante zone de inovatie din comunicarea actuala: new marketing, advertising si new media.

In cea de-a doua zi, participantii vor avea ocazia sa isi insuseasca cele mai noi teorii, studii de caz si tendinte in cadrul unor seminarii extinse sustinute de invitati internationali pe temele principale ale evenimentului.

In cadrul Idea Forum vor avea loc si doua seminarii de planning si strategie, dedicate celor care activeaza in industria de marketing.