OpenCoffee Club (13 mai 2010)
Evenimentul, organizat de Viorel Spinu, Founder TaskWriter, are loc in fiecare zi de joi a saptamanii, in Bucuresti.

In cadrul OpenCoffee Club se intalnesc persoane interesate de start-up-uri online, pentru a discuta diverse probleme intr-un mediu informal.

Intalnirile sunt foarte deschise si nu au o agenda stricta. In principiu, in cadrul intalnirilor au loc discutii despre scena Internetului in general, se prezinta demo-uri de aplicatii, se face networking, existant si posibilitatea ca la anumite intalniri sa participe si investitori din zona online.

Inscrierile se fac prin Viorel Spinu, la adresa de e-mail postata pe site-ul evenimentului.

 

Seminar “Recrutare.Motivare.Recompensa” (13 mai 2010)
Evenimentul, organizat de Centrul pentru Educatie Economica si Dezvoltare (CEED Romania) si Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania), va avea loc pe 13 mai, la sediul AmCham Romania din Bucuresti.

Seminarul dedicat politicilor de resurse umane in administrarea unei afaceri face parte din seria de activitati din cadrul programului “Top Class - instruire si mentorat pentru intreprinzatorii din Regiunea Bucuresti-Ilfov”, cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European - AMPOSDRU.

Prezentarea cu tema “Recrutare.Motivare.Recompensa” va  fi sustinuta de Alin Popescu, Senior Consultant la Neumann International, si va include si o sesiune de intrebari si raspunsuri.

La eveniment sunt asteptati antreprenori, manageri ce activeaza in sectorul IMM, angajati din Regiunea Bucuresti-Ilfov interesati de initierea unei activitati independente.

Participarea este gratuita, iar inscrierile se fac prin completarea formularului disponibil pe pagina evenimentului.

 

Mobile Marketing Conference 2010 (13 mai 2010)
Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc pe 13 mai, la Hotel Howard Johnson, in Bucuresti.

Editia din acest an va aduce fata in fata marketeri si diverse categorii de specialisti din zona universului mobil - operatori de servicii, producatori, dezvoltatori,  antreprenori si agentii interactive.

Evenimentul se va concentra pe analiza oportunitatilor si impactului pe care mobile advertising-ul il are in interactiunea dintre branduri si consumatori. Specialistii invitati vor discuta despre tendintele si inovatiile din domeniu, incercand sa afle cat de pregatita este piata autohtona pentru aceasta revolutie in marketing si cat de receptivi sunt consumatorii la canalul de comunicare mobil.

Reprezentanti ai agentiilor interactive si ai companiilor care activeaza in zona mobile vor oferi un instrumentar complet, cu studii de caz, cele mai bune practici si strategii eficiente de integrare a mobile advertising-ului in campanii de comunicare complexe.

Tot in cadrul Mobile Marketing Conference 2010 va avea loc prima editie a MobileApps Development Meetup, un eveniment adresat dezvoltatorilor de aplicatii mobile din Romania. Aceasta sesiune alternativa isi propune sa-i aduca in acelasi loc pe dezvoltatorii actuali, dar si pe cei care intentioneaza sa patrunda pe piata de aplicatii mobile. Va fi o jumatate de zi cu dezbateri, studii de caz si dialog activ despre inovatiile tehnologice si resursele prezente pe plan local. Accesul este permis in baza unei invitatii, iar locurile sunt limitate.

Taxa de participare este de 75 de euro + TVA/persoana, la care se acorda o reducere de 10% pentru cel putin trei persoane din cadrul aceleiasi companii.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs “Sales Management” (13 - 14 mai 2010)
Evenimentul, organizat de Proactive Solutions, va avea loc in zilele de 13 si 14 mai, la Hotel Dacia RRT, in Bucuresti.

In cadrul cursului, participantii invata cum sa conduca, sa dezvolte si sa motiveze echipa de vanzari pentru a obtine nivelul dorit de perfomanta.

Printre punctele atinse in cadrul cursului se numara: De unde incepi; Cum motivezi pe fiecare sa vanda mai mult; Cum fixezi tinte care sa fie in acelasi timp provocatoare si realizabile; Cum instruiesti echipa de vanzari pentru a obtine rezultatele dorite; Cum le castigi respectul oamenilor din echipa pe care o conduci.

Taxa de participare este de 290 de euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.