OpenCoffee Club (15 iulie 2010)
Evenimentul, organizat de Viorel Spinu, Founder TaskWriter, are loc in fiecare zi de joi a saptamanii, in Bucuresti.

In cadrul OpenCoffee Club se intalnesc persoane interesate de start-up-uri online, pentru a discuta diverse probleme intr-un mediu informal.

Intalnirile sunt foarte deschise si nu au o agenda stricta. In principiu, in cadrul intalnirilor au loc discutii despre scena Internetului in general, se prezinta demo-uri de aplicatii, se face networking, existant si posibilitatea ca la anumite intalniri sa participe si investitori din zona online.

Inscrierile se fac prin Viorel Spinu, la adresa de e-mail postata pe site-ul evenimentului.

 

Workshop “Social media for Pharma” (15 iulie 2010)
Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc pe 15 iulie, in Bucuresti.

Social media for Pharma” este dedicat impactului dezvoltarii explozive pe care au inregistrat-o social media (bloguri, retele sociale, micro blogging, video etc) in ultima perioada, dar si a modului in care specialistii din industria de profil pot utiliza aceste canale de comunicare interactive in conectarea la opiniile consumatorilor.

Workshop-ul isi propune sa ofere: O analiza a celor mai importante zone din social media; Solutii pentru identificarea mix-ului potrivit de social media; Un ghid de informatii, idei si abordari cu aplicabilitate imediata; Noi beneficii si directii de implementare pentru initiativele deja derulate; Solutii pentru aplicarea concreta a informatiilor in planul de comunicare; O analiza a modului in care social media au "atentat" la imaginea unor companii farmaceutice internationale si le-au ajutat pe altele; Demonstratii live pe internet.

Taxa de participare este de 175 de euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs “Sales Management” (15 - 16 iulie 2010)
Evenimentul, organizat de Proactive Solutions, va avea loc in zilele de 15 si 16 iulie, la Hotel Dacia RRT, in Bucuresti.

In cadrul cursului, participantii invata cum sa conduca, sa dezvolte si sa motiveze echipa de vanzari pentru a obtine nivelul dorit de perfomanta.

Printre punctele atinse in cadrul cursului se numara: De unde incepi; Cum motivezi pe fiecare sa vanda mai mult; Cum fixezi tinte care sa fie in acelasi timp provocatoare si realizabile; Cum instruiesti echipa de vanzari pentru a obtine rezultatele dorite; Cum le castigi respectul oamenilor din echipa pe care o conduci.

Taxa de participare este de 290 de euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.