Conferinta “Managementul riscului de creditare” (15 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de ICAP Romania, va avea loc pe 15 iunie, la Athenee Palace Hilton, in Bucuresti.
Agenda evenimentului cuprinde urmatoarele teme: Ciclul activitatii de creditare; Piete emergente versus piete dezvoltate - cum evolueaza companiile si unde
se regasesc riscurile reale in prezent; Analiza indeplinirii corelate a obligatiilor financiare; Asteptarile CEO-ului de la Departementul Financiar cu privire la Managementul Riscului de Creditare, indeosebi in perioada crizei economice; Mijloace moderne de gestionare a riscului - Colectarea Datoriilor.
Printre vorbitori se numara: Leonidas Kotsaftis - Director, Credit Ratings, ICAP Group; Richard Hunter - Managing Director EMEA & Asia-Pacific, Fitch Ratings; Petr Vins - Ph.D., General Manager, Moody's Central Europe. Acestora li se vor alatura CEO’s din partea unor companii romanesti si multinationale dar si experti in colectare debite din sectoarele bancar si corporate.
Taxa de participare este de 195 de euro/persoana. Pentru a doua persoana din cadrul aceleasi companii taxa devine 170 de euro, iar pentru cea de-a treia 150 de euro. Detalii privind inscrierea pot fi solicitate la adresa de e-mail creditriskconference[la]icap[punct]ro.
Mai multe informatii legate de eveniment pot fi gasite aici.
Marketing360 (15 - 16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc in zilele de 15 si 16 iunie, la Crowne Plaza Hotel, in Bucuresti.
Cea de-a treia editie a evenimentului va reuni specialisti locali si internationali in marketing, advertising, online si research, care vor discuta despre noile perspective si oportunitati care pot aduce valoare in politicile de marketing ale companiilor. Pe parcursul celor doua zile de conferinte si seminarii, participantii vor descoperi tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai inspirate abordari pentru reconsiderarea relatiei dintre consumator si brand.
Prima zi a evenimentului va consta intr-un set de conferinte si dezbateri despre provocarile din marketingul actual desfasurat inca pe o piata tulbure. Invitatii vor aduce in plus idei si tehnici alternative de promovare, cu tactici de intrare a brandurilor pe teritoriul 2.0 si de abordare a consumatorului devenit digital, dar si solutii salvatoare in cazul greselilor care apar frecvent in procesul de marketing.
In cea de-a doua zi, profesionsti cu experienta vor sustine doua workshopuri intensive despre cele mai eficiente sisteme alternative de marketing de ultima ora - digital marketingul si marketingul cu focus pe cel mai valoros client al multor companii - publicul-feminin.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Curs “Manager in activitatea de turism” (15 iunie - 15 noiembrie 2010)
Evenimentul, organizat de Consiliul Regional al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii (CRIPMM) Deva, va avea loc in perioada 15 iunie - 15 noiembrie, in orasul Deva.
Printre cei carora se adreseaza acest curs se numara si persoanele care doresc sa porneasca propria afacere in domeniul turistic.
Tematica abordata in cadrul cursului curpinde: Management general; Comunicare in limba straina; Economia turismului; Managementul resurselor umane; Componentele contractului individual de munca; Marketing turistic; Management financiar bancar; Tehnici culinare; Management hotelier.
Taxa de participare este de 1.800 lei/persoana.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.