Seedmoney Wednesday Breakfast (16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Seedmoney, se desfasoara in fiecare zi de miercuri a saptamanii, la Bucharest Hubb.

Seedmoney Wednesday Breakfast reprezinta o serie de intalniri informale dedicate celor pasionati de online si antreprenoriat. In cadrul acestor evenimente, cei interesati pot intalni si aborda advisori, pot prezenta cereri de advice sau finantare advisorilor si investitorilor (inclusiv Seedmoney), pot schimba informatii, idei si contacte cu persoane din acelasi domeniu.

Programul include o ora de networking, 30 de minute de prezentari sustinute de advisori de pe lista Seedmoney si 30 de minute de intrebari si pitchuri.

Accesul este gratuit, fiind nevoie doar de inregistrare. Pentru mai multe detalii, cei interesati se pot inscrie in grupul Entrepreneurs by Seedmoney pe Facebook sau pot urmari Seedmoney pe Twitter.

 

Seminar “Cheltuieli in favoarea salariatilor - ce si cum impozitam?” (16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Avocatnet.ro, va avea loc pe 16 iunie, la Grand Hotel Continental, in Bucuresti.

Seminarul este dedicat angajatorilor care doresc sa stie exact ce cheltuieli implica salariile dar si cum sa-si motiveze angajatii cu resurse minime. In cadrul seminarului va fi explicat si ce inseamna munca la gri si ce riscuri implica acest tip de relatie contractuala.

Taxa de participare este de 140 lei +  TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Seminar “Global Best Practices in Sales Management” (16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Business Review, va avea loc pe 16 iunie, in Bucuresti.

Seminarul este sustinut de Sandy Vaci, profesor in cadrul programului de MBA al CEU Business School, specializat in transnational sales force management.

In cadrul seminarului, participantii vor afla despre: tactici de imbunatatire a eficientei departamentului de vanzari; metode practice si indicatori care sa-i ajute la diagnosticarea si planificarea programului de vanzari; exemple reale si studii de caz bazate pe experienta personala a lui Sandy Vaci, in circa 50 de piete, indicatori, probleme si metode de vanzare la diverse companii.

Seminarul se adreseaza antreprenorilor din diverse domenii, managerilor de vanzari din companii nationale si internationale, directorilor comerciali si de dezvoltare, managerilor generali si celor din middle management care interactioneaza cu departamentul de vanzari.

Taxa de participare este de 190 de euro + TVA/persoana.

Pentru cei care fac parte din comunitatea startups.ro, taxa de participare este 120 de euro + TVA/persoana, in cazul inscrierilor efectuate pana pe 21 mai, si de 150 de euro + TVA/persoana, dupa aceasta data. Cei care fac parte din aceasta categorie si sunt interesati sa participe la eveniment, trebuie sa trimita un mesaj la redactie[la]startups[punct]ro, in urma caruia vor primi un cod pe care il vor putea folosi in momentul inscrierii.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Mini Seedcamp Berlin (16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Seedcamp, va avea loc pe 16 iunie, la Berlin, in Germania.

Mini Seedcamp reprezinta o serie de evenimente dedicate antreprenorilor din domeniile web-tech, mobile si software din regiunea EMEA (Europe, the Middle East and Africa).

In cadrul fiecarei editii, start-up-urile selectate in urma inscrierilor sunt puse fata in fata cu antreprenori experimentati, investitori si dezvoltatori, intr-o zi de mentoring intens, discutii si prezentari.

La finalul seriei de evenimente, in luna iulie, va avea loc o selectie a proiectelor care vor beneficia de investitii. Insa, exista si posibilitatea ca un proiect se beneficieze de investitii imediat dupa oricare dintre evenimentele Mini Seedcamp.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Training “Managementul schimbarii” (16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Skill Team, va avea loc pe 16 iunie, in Bucuresti.

Training-ul isi propune ca in final participantii sa inteleaga ce inseamna schimbarea, sa cunoasca pasii de implementare a unui program de schimbare, sa identifice si sa stie cum sa depaseasca obstacolele schimbarii, sa acumuleze cunostinte care sa-i ajute sa contribuie benefic la schimbarea efectiva in organizatia din care fac parte, sa stie cum sa depaseasca rezistenta la schimbare.

Taxa de participare este de 350 euro/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Seminarul ”Alternative ecologice pentru un viitor sigur” (16 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Asociatia producatorilor de produse traditionale si ecologice din Maramures si Bioma Agro Ecology Co , va avea loc pe 16 iunie, la Clubul Asociatiei Baia Mare, din str. Victoriei nr. 156, orasul Baia Mare.

Seminarul isi propune sa aduca un plus de informare a producatorilor si a publicului larg asupra conceptelor de ecologie, protectia mediului, agricultura ecologica, concepte care evidentiaza tot mai mult recursul la potentialul biologic ca mijloc de imbunatatire a calitatii vietii si a mediului inconjurator.

De asemenea, pentru cei interesati, va exista si posibilitatea achizitionarii de inputuri pentru agricultura ecologica (amelioratori si fertilizatori ecologici, fertilizatori foliari, fertilizatori avand caracter fito-sanitar pentru combaterea plantelor infestante si parazitare, a insectelor daunatoare, bolilor, patogenilor), precum si produse ecologice pentru industria alimentara (vinificatie, mezalarie, conservate din carne, produse lactate si branzeturi), protectia mediului (igienizarea toaletelor, eficientizarea foselor septice, dezincrustarea instalatiilor, epurarea apelor reziduale, gestionarea deseurilor si gunoiului organic, tratarea terenurilor infestate cu produse petroliere, radioactive), zootehnie (ihticultura ambientala, furajare zootehnica, asimilarea dejectiilor animale, neutralizarea fainurilor animale, tratarea carcaselor reziduale, stabilizarea metabolica a animalelor de casa).

Mai multe informatii pot fi solicitate aici.

 

Inventis 2010 - Learning & Development Forum (16 - 17 iunie 2010)
Evenimentul, organizat de Business-Edu, va avea loc in zilele de 16 si 17 iunie, in Bucuresti.

Audienta este segmentata in functie de obiectivele partenerilor cu programe si nevoile participantilor la eveniment. Astfel, vor exista trei zone distincte - Insight Zone; Show Zone; Free Zone.

Insight Zone va fi dedicata specialistilor in resurse umane din companii multinationale sau IMM-uri si antreprenorilor. Vor vorbi key speakers, consultanti internationali, specialisti de top din companii multinationale si romanesti, care vor prezenta “Best practices” din organizatii de succes cu studii de caz, obiectivele si rezultatele masurabile obtinute.

Show Zone se adreseaza IMM-urilor, antreprenorilor, indivizilor in cautare de dezvoltare, consultantilor in training si coaching. Vor vorbi consultanti din companii care promoveaza formarea si dezvoltarea, companii ce prezinta instrumente-metodologii conexe & platforme IT, specialisti in e-learning, traineri, coachi, specialisti in resurse umane. Vor fi prezentate metodologii, instrumente, solutii complexe, studii de caz.

Free Zone va fi dedicata persoanelor in cautare de dezvoltare, consultantilor in formare, studentilor. Speakeri independenti, free-lanceri, traineri din asociatii studentesti, edituri, publicatii, media, vor prezenta studii de caz, programe, solutii.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.