Training “Managementul timpului si gestionarea stresului” (16 mai 2011)
Evenimentul este organizat de AchieveGlobal si va avea loc pe 16 mai, la sediul AchieveGlobal, in Bucuresti.
Programul este format din trei module. Primul, “Identificarea prioritatilor”, are urmatoarele teme: Procesul de stabilirea a prioritatilor; Identificarea propriilor prioritati; Criterii de prioritizare a activitatilor; Alinierea la imaginea de ansamblu; Dezvoltarea unui stil de viata bazat de prioritati.
Cel de-al doilea modul, “Sarcinile - instrumente de organizare personala”, are drept teme: Hotii de timp; Un model de organizare personala; Ora de liniste; Timpul de reflectie personala; Gestionarea e-mailului; Gestionarea documentelor personale.
Modulul al treilea, “Situatiile provocatoare - managementul stresului”, este format din temele: Stresul - imagine de ansamblu; Reactia “Lupta sau fugi”, Ecuatia de gestionare a stresului; Strategii de gestionare a stresului pe termen scurt; Strategii de gestionare a stresului pe termen lung.
Mai multe detalii pot fi gasite aici.
Ignite Bucharest (16 mai 2011)
Evenimentul, organizat de Bucharest Hubb, va avea loc pe 16 mai, la sediul Bucharest Hubb.
Ignite este un eveniment realizat in circa 100 de orase din toata lumea, in cadrul caruia prezentatorii isi impartasesc pasiunile personale si profesionale, folosind 20 de slide-uri care se schimba automat la fiecare 15 secunde, fiecare prezentare avand astfel un total de cinci minute.
Evenimentul, care va avea loc la Bucuresti, este structurat in doua parti. Prima parte va consta intr-un joc de societate menit sa creeze o atmosfera destinsa pentru participanti, fiind totodata si o oportunitate buna de networking, iar a doua parte apartine invitatilor care isi vor prezenta pasiunile in exact cinci minute.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Curs intensiv de publicitate online (16 - 17 mai 2011)
Cursul intensiv de publicitate online este organizat de Marketeer.net si va fi sustinut de catre Doru Panaitescu in zilele 16 si 17 mai, la Iasi.
Participantii la curs pot fi din randul antreprenorilor online, brand si marketing managerilor, vanzatorilor de media online, plannerilor media sau specialistilor din agentii interactive, de media sau PR online.
In cadrul trainingului vor fi atinse urmatoarele teme: Piata de publicitate online din Romania. Despre jucatori si internauti; Planificare media online; Proiecte Beyond-the-banner; Google Adwords si alte solutii de publicitate contextuala; Web 2.0 si ramuri ale marketingului digital; Marketing viral; Segmentarea in publicitatea online.
Taxa de participare este de 395 euro + TVA/persoana.
Mai multe detalii pot fi gasite aici.