Curs “Sales Management” (18 - 19 martie 2010)

Evenimentul, organizat de Proactive Solutions, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, la Hotel Dacia RRT, in Bucuresti.

In cadrul cursului, participantii invata cum sa conduca, sa dezvolte si sa motiveze echipa de vanzari pentru a obtine nivelul dorit de perfomanta.

Printre punctele atinse in cadrul cursului se numara: De unde incepi; Cum motivezi pe fiecare sa vanda mai mult; Cum fixezi tinte care sa fie in acelasi timp provocatoare si realizabile; Cum instruiesti echipa de vanzari pentru a obtine rezultatele dorite; Cum le castigi respectul oamenilor din echipa pe care o conduci.

Taxa de participare este de 290 de euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Simpozion “Solutii pentru administratiile locale in contextul crizei economice” (18 martie 2010)

Evenimentul, organizat de BTL Design, va avea loc pe 18 martie, la Hotel Opera Plaza, in Cluj Napoca.

Simpozionul se adreseaza administratiilor locale - primarii si consilii judetene, dar si companiilor care pot oferi solutii la problemele si nevoile specifice autoritatilor locale.

Cele trei sesiuni de dezbateri vor avea ca teme principale: Solutii pentru managementul deseurilor. Solutii de finantare. Depozitare versus Incinerare; Solutii pentru eficientizarea activitatii administratiilor publice locale. Parteneriatul Public Privat - cadru  general; Delegarea gestiunii serviciului de alimentare cu apa si canalizare.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

OpenCoffee Club (18 martie 2010)
Evenimentul, organizat de Viorel Spinu, Founder TaskWriter, are loc in fiecare zi de joi a saptamanii, intre orele 9.00 si 11.00, la Cafepedia Romana, in Bucuresti.

In cadrul OpenCoffee Club se intalnesc persoane interesate de start-up-uri online, pentru a discuta diverse probleme intr-un mediu informal.

Intalnirile sunt foarte deschise si nu au o agenda stricta. In principiu, in cadrul intalnirilor au loc discutii despre scena Internetului in general, se prezinta demo-uri de aplicatii, se face networking, existant si posibilitatea ca la anumite intalniri sa participe si investitori din zona online.

Inscrierile se fac prin Viorel Spinu, la adresa de e-mail postata pe site-ul evenimentului.

 


Training de comunicare in spatiul de vanzare - “In Store” (18 - 19 martie 2010)

Evenimentul, organizat de Picant Events, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, la Hotel Caro, in Bucuresti.

In Store” propune urmatoarea tematica: De ce este magazinul un subiect de interes; Care sunt cerintele comunicarii in magazin; Care sunt instrumentele de comunicare folosite; Cum se masoara eficienta comunicarii instore; Cum se creaza o campanie in magazin; Cum se conecteaza o campanie in store cu celelalte componente ale mixului de comunicare.

Publicul tinta este format din: responsabili de marketing si de comunicare; responsabili de trade marketing.

Taxa de participare este de 1000 lei + TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza: 10% pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 1 martie; 5% pentru inscrierea a minim trei persoane de la aceeasi companie. Reducerile sunt cumulabile.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs “Customer Service” (18 - 19 martie 2010)
Evenimentul, organizat de Vision Consulting, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, in Bucuresti.

Tematica abordata in cadrul cursului cuprinde: Definirea conceptului de customer care; Principii de customer care; Factorii de importanta in relatia cu clientul; Standard de tinuta; Eticheta telefonica; Comunicare si relationare; Exista clienti dificili?

Taxa de participare este de 290 de euro + TVA/persoana, la care se pot aplica discounturi cumulative ce pot ajunge pana la 20%.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs "Tehnici de negociere" (18 - 19 martie 2010)
Evenimentul, organizat de Extreme Training, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, in Bucuresti, si reprezinta primul modul din cadrul programului Negociatorul dezvoltat de companie.

Cursul se adreseaza in principiu: celor care doresc rezultate mai bune in vanzari sau negociere, indiferent de domeniul de activitate al companiei; personalului din middle si top management, care este in postura de a negocia permanent contracte, clauze, vanzari si cumparari de companii sau parteneriate cu alte companii; dar si oricarei persoane interesate sa se perfectioneze in domeniul negocierii.

Tematica abordata in cadrul cursului cuprinde: Pregatirea negocierii; Legile negocierii; Stiluri in negociere; Tactici de negociere; Contraatac in negociere.

Taxa de participare este de 720 de lei (inclusiv TVA)/persoana. Pentru cei care se inscriu pana la data de 28 februarie, taxa de participare este de 600 de lei (inclusiv TVA)/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.