Capitalul intelectual, motorul afacerilor de succes (22 februarie)

Evenimentul organizat de ICRS si Celeris va avea loc pe 22 februarie in Bucuresti, se adreseaza managerilor, si va aborda teme legate de performanta companiilor, evaluarea performantelor angajatilor si influenta asupra capitalului intelectual.

Temele dezbatute in cadrul evenimentului vor fi: Capitalul intelectual, stakeholders si metodele clasice de evaluare; Factorii determinanti ai performantei companiilor; Evaluarea performantelor angajatilor si influenta asupra capitalului intelectual.

Lectorii evenimentului sunt: Sergiu Petrica, Doctor in economie, specialist in problematici privind capitalul intelectual, activele necorporale, sistemele informationale si eficienta; Simona Soare, Doctor in economie, cu experienta vasta in managementul riscului si a modelarii economice pe care a concretizat-o intr-un doctorat, pe tema guvernantei corporative, obtinut la ASE Bucuresti; Eugen Dumbrava, Doctorand in psihologie, cu o experienta de peste 10 ani in domeniul resurselor umane.

Taxa de participare la eveniment este de 350 de lei pentru 2 persoane; 450 de lei pentru 3 persoane si 600 de lei pentru 4 persoane.

Mai multe detalii pot fi obtinute la adresa de e-mail office [@] celeris.ro.

 

Seara de antreprenoriat social (22 februarie 2012)

Evenimentul este organizat de RoPot si va avea loc pe 22 februarie, la HUByx, in Bucuresti.

Seara de antreprenoriat social o are ca invitata pe Ana Derumeaux, Manager Scufita Rosie. Organizat ca un proiect de antreprenoriat in cadrul Crucii Rosii, Scufita Rosie ofera servicii de babysitting atat pentru clienti persoane fizice, cat si pentru companii, incepand din iunie 2011.

In cadrul evenimentului, Ana Derumeaux va impartasi mai multe despre cum a pornit acest proiect, ce a insemnat organizarea unui astfel de serviciu in cadrul Crucii Rosii, cum a decurs pregatirea si selectarea bonelor, care sunt provocarile specifice in oferirea unui serviciu de calitate pentru ingrijirea copiilor.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi gasite aici.

 

Digital Marketing Forum (22 - 23 februarie 2012)

Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc in Bucuresti, la Crowne Plaza Hotel, si reuneste specialisti locali si internationali care aduc cu ei expertiza pietelor avansate de comunicare online, publicitate si strategie media.

Discutiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Dintre subiectele abordate la conferinta: evolutia marketingului sub influenta noilor media, strategia de marketing online, solutii pentru campaniile interactive, promovarea in social media.

Cea de-a doua zi, 23 februarie, va gazdui doua workshopuri (Social Media Marketing si Internet Marketing), in care vor fi prezentate atat elementele si strategiile de baza ce pot fi folosite in marketingul online, cat si analize mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.

Mai multe detalii legate de eveniment pot fi gasite aici.