Curs “Active Listening” (22 martie 2010)

Evenimentul, organizat de Proactive Solutions, va avea loc pe 22 martie, la Hotel Dacia RRT, in Bucuresti.

Fie ca este vorba de inaintarea unei oferte coerente unui client sau de desfasurarea unei sesiuni de negociere la un inalt nivel de profesionalism, obiectivul cursului este de a invata participantii cum sa poata asculta pe toate canalele posibile mesajele transmise de fiecare persoana cu care interactioneaza.

Punctele cheie ale cursului vor fi urmatoarele: invatarea pasilor ce sunt de parcurs pentru o ascultare activa si interactiva; constientizarea nevoilor celui cu care interactionam; invatarea tehnicilor de control a propriilor emotii ce intervin in cadrul unei discutii.

Taxa de participare este de 130 euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Training “Manager de proiect” (22 martie - 14 aprilie 2010)

Evenimentul, organizat de Institutul Roman de Training, va avea loc in perioada 22 martie - 14 aprilie, in Bucuresti.

Trainingul isi propune sa clarifice initierea, planificarea, executarea, monitorizarea si incheierea cu succes a unui proiect. In cadrul training-ului va fi prezentata metodologia de management de proiect bazata pe standardul PMBoK al Project Management Institute.

Taxa de participare este de 2.400 de lei/persoana. Data limita pentru inscrieri este 15 martie.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Good To Go 2010 (22 - 27 martie 2010)

Evenimentul, organizat de Business Club, va avea loc in perioada 22 - 27 martie, in Bucuresti.

Good To Go reprezinta o scoala nationala de afaceri care-si propune sa reuneasca studenti cu initiative antreprenoriale alaturi de antreprenori de succes din intreaga lume. La editia din acest an vor fi invitati profesori de la universitati europene de prestigiu, dar si personalitati din mediul de afaceri romanesc si international.

Proiectul va debuta cu o serie de conferinte nationale, care se vor desfasura in zilele de 10 si 11 martie, in orasele Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta si Craiova.

In saptamana de desfasurare a proiectului propriu-zis, vor avea loc seminarii si workshop-uri in cadrul carora vor fi abordate subiecte ce tin de Management strategic, Construirea unei echipe competitive si Value Chain Management.

Unul dintre obiectivele proiectului este acela ca participantii sa gaseasca solutii la un studiu de caz complex (activitate ce va presupune lucrul in echipa), dar si ca acestia sa fie capabili sa puna in practica toate informatiile acumulate pe durata proiectului.

Perioada de recrutari se va derula intre 25 februarie si 16 martie. Studentii selectati pentru proiect vor fi scutiti de taxa de participare.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.