Training “iSell” (25 - 26 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Picant Events, va avea loc in zilele de 25 si 26 februarie, la Hotel Caro, in Bucuresti.
Trainingul i Sell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line.
Principalele teme abordate in cadrul trainingului vor fi: Ce vrem sa vindem online; Cat ma costa sa deschid un magazin online; Ce este un magazin online; Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul; Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online; Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?
Taxa de participare este de 1.000 lei + TVA/persoana, la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza: 10% pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 8 februarie; 5% pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerile sunt cumulabile.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Training “Marketer Start” (25 - 26 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Picant Events, va avea loc in zilele de 25 si 26 februarie, la Hotel Caro, in Bucuresti.
Principalele teme abordate in prima zi de curs vor fi: Ce este Marketingul; Notiuni de baza privind piata; Notiuni de baza privind Strategia de piata; Mixul de marketing; Notiuni de baza privind Cercetarile de marketing. In decursul celei de-a doua zile, tematica va cuprinde: Introducere in Comunicarea de Marketing; Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing; Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing.
Publicul tinta este format din responsabili de marketing si de comunicare, asistenti de marketing si comunicare, angajatii din departamentele de vanzari, manageri de produs, asistent manageri, juniori din agentii de publicitate si comunicare, antreprenori sau manageri.
Taxa de participare este 700 lei + TVA/persoana, la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza: 10% pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 8 februarie; 5% pentru inscrierea a minim trei persoane de la aceeasi companie. Reducerile sunt cumulabile.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
OpenCoffee Club (25 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Viorel Spinu, Founder TaskWriter, are loc in fiecare zi de joi a saptamanii, intre orele 9.00 si 11.00, la Cafepedia Romana, in Bucuresti.
In cadrul OpenCoffee Club se intalnesc persoane interesate de start-up-uri online, pentru a discuta diverse probleme intr-un mediu informal.
Intalnirile sunt foarte deschise si nu au o agenda stricta. In principiu, in cadrul intalnirilor au loc discutii despre scena Internetului in general, se prezinta demo-uri de aplicatii, se face networking, existant si posibilitatea ca la anumite intalniri sa participe si investitori din zona online.
Inscrierile se fac prin Viorel Spinu, la adresa de e-mail postata pe site-ul evenimentului.
Workshop “Vanzarea catre companiile mari” (25 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Kingstone Group, va avea loc pe 25 februarie, la Hotel Golden Tulip Times, in Bucuresti.
Agenda workshop-ului cuprinde: Legatura dintre cultura organizatiilor mari si schemele de vanzare. Exemplificari din piata romaneasca; Abordarea detaliilor semnificative - primul contact, observarea comportamentelor decizionale, trecerea peste barierele de comunicare, abordari paradoxale, calcularea momentului de impact maxim si a pasilor pana la el; Contextualizarea vanzarii in functie de evolutia companiei pe piata; Ce tehnici de vanzare folosim in contextul clientilor mari. Delegarea catre client si delegarea catre furnizor. Contractarea.
Taxa de participare este de 150 de euro + TVA/persoana.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Scoala Banilor Europeni (25 - 26 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Fundatia Eurolink - Casa Europei, in cadrul Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene, va avea loc in zilele de 25 si 26 februarie, in Bucuresti.
In prima parte a evenimentului, se va desfasura atelierul de informare practica pentru manageri si intreprinzatori. Subiectele abordate in cadrul atelierului vor fi: selectarea si popularizarea celor mai noi optiuni de finantare nerambursabila, co-finantarea, creditarea si garantarea creditelor, sintetizarea formelor de sprijin financiar comunitar, focalizarea pachetelor posibile conform grupului tinta si nevoilor fiecarui participant - ajutoare de stat UE, ajutoare de minimis, programe UE pentru Romania repartizate pe sectoare si masuri prioritare, deschise sau care urmeaza a fi deschise in perioada imediat urmatoare.
O alta activitate va fi reprezentata de evaluarea personalizata prin "Laboratorul mobil de analiza si prognoza pentru planificarea investitiilor" - Demararea analizei prealabile a oportunitatilor investitionale si de finantare UE - cum evitam capcanele birocratico-bancare, rostul asistentei juridice si contractuale, importanta strategiei de comunicare cu autoritatile de gestiune si plati, previzionarea evolutiei afacerii si a proiectelor conexe.
In final, participantii vor fi consiliati in stabilirea Foii de Parcurs - rutele de abordat pentru calibrarea oportunitatilor de finantare prin runde de consiliere personalizata pentru beneficiarii actuali, viitori sau potentiali de finantare, pe baza de programare prealabila.
Taxa de participare este de 395 lei/persoana. Data limita pentru inscrieri este 17 februarie.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.