Conferinta Antreprenor - Start-Up (25 octombrie 2011)
Evenimentul este organizat de revista Money Express si the group si va avea loc pe 25 octombrie, la Bucuresti.

Avand tema “Start-up”, conferinta isi propune sa analizeze cauzele pentru care antreprenoriatul este mai prolific in perioada crizei si a recesiunii.

Conferinta va fi structurata in patru paneluri de discutie: De la cararile batatorite ale angajatului la cele nebatute ale antreprenorului; Cum iti construiesti afacerea: carari batatorite sau cai neumblate?; Cum iti creezi brand-ul? Promovarea clasica vs. “new media”; Cum obtii finantari.

Printre speakerii prezenti la eveniment se numara antreprenori precum: Vlad Stan - Seed Money, Corina Bernschutz - Ceainaria Bernschutz, Mihai Dragan - MB Dragan, Razvan Toma - cosuridegunoi.ro, Marius Todosiei - Bacania Veche, Sebastien Froux - Evadeazacunoi, Bogdan Comanescu - Accelera, Marius Ghenea - proprietar Fit Distribution si business angel. 

Taxa de participare este de 100 de euro/persoana, insa cei care se inscriu pana pe 10 octombrie beneficiaza de o reducere a taxei la 80 de euro/persoana. Taxa pentru studenti este de 50 de euro/persoana.

Mai multe detalii pot fi gasite aici.

 

Conferinta “Legal Issues in social media” (25 octombrie 2011)
Evenimentul este organizat de Evensys si va avea loc pe 25 octombrie, la Athenee Palace Hilton din Bucuresti.

Conferinta pune accent pe analizarea potentialelor riscuri in social media si va avea ca invitati specialisti in legislatie, resurse umane, comunicare corporativa si social media, care isi propun sa analizeze strategiile adecvate pentru a intampina si depasi riscurile legale ridicate de angajamentul companiilor in social media.

Principalele teme de discutie vor fi urmatoarele: Riscurile la care sunt supuse companiile in social media; Drepturile de proprietate intelectuala. Ce se poate intampla; Intimitatea si protectia datelor; Defaimare si calomnie in social media; Administrarea riscului implicat de utilizarea social media de catre angajati.

Publicul tinta este format din: Antreprenori; HR Managers & Senior HR Executives; Corporate Affairs & Public Relations Managers; Online Community Managers; Marketing & Branding Managers; Business Strategy & Development Managers; Social Media Managers & Strategists; Customer Relations Managers; Avocati in-house ai companiilor implicate in advertising si/sau marketing.

Mai multe detalii pot fi gasite aici.

 

Training “Liderul secolulului 21” (25 - 26 octombrie 2011)
Evenimentul este organizat de Achieve Global si va avea loc in zilele 25 si 26 octombrie, la sediul Achieve Global din Bucuresti.

Programul se adreseaza managerilor cu oameni in subordine si este structurat in patru module - Profilul Liderului in secolul 21; Coaching bazat pe nevoi - o alta perspectiva asupra motivatiei; Coaching - dezvoltarea aptitudinilor celorlalti; Recunoasterea meritelor.

In cadrul primului modul, participantii se vor putea auto-evalua folosind un instrument - Profilul Liderului - care masoara performanta fiecaruia pe cele sase zone ale lidership-ului - Afaceri,  Reflectie, Oameni, Societate, Diversitate, Ingeniozitate.

Pentru a sublinia importanta Profilului, participantii vor lucra pe un studiu de caz care expune cele sase zone in practica, pentru ca in final sa faca legatura intre punctele lor tari, punctele slabe si provocarile de afaceri cu care se confrunta. Fiecare participant va crea un plan pentru a-si valoriza punctele tari si in acelasi timp pentru a-si dezvolta zonele care au nevoie de imbunatatiri.

Mai multe detalii pot fi gasite aici.