Seminar “Verbal identity or How to build strong brands with words during recession” (27 martie 2009)

Evenimentul, organizat de World Trade Center Bucuresti si Think Creative, va avea loc pe 27 martie, la WTC, in Bucuresti.

“Verbal identity” se adreseaza specialistilor in comunicare si PR, brand managerilor si directorilor de marketing sau specialistilor in resurse umane si vanzari.

Seminarul propune o dezbatere asupra modului in care trebuie creata si controlata identitatea verbala a marcilor pe o piata de comunicare supraaglomerata, in care consumatorul “aude” din ce in ce mai putin si are o putere din ce in ce mai mica de cumparare.

Taxa de participare este de 650 lei + TVA/persoana. Mai multe informatii pot fi solicitate la telefon 021/202.44.54, persoana de contact: Nicoleta Manu, coordonator eveniment.

 

Workshop “Schimba perspectiva: Invata sa vinzi altfel” (27 martie 2009)

Evenimentul, organizat de Add Value Serv, prin divizia de training Sandler Training Romania, va avea loc pe 18 martie, in Bucuresti.

Workshop-ul este adresat oamenilor din vanzari, managerilor si antreprenorilor.

Prin tematica abordata, workshop-ul atinge urmatoarele puncte: Interactiunea cumparator-vanzator; Sistemul Sandler de vanzari; Oportunitati si provocari pentru profesionistii vanzarilor.

Taxa de participare este de 185 de euro + TVA/persoana. Participantii pot beneficia de o sesiune de coaching gratuita cu Vlad Dutescu, Managing Partner la Add Value Serv, pentru a analiza provocarile anului 2009.

Pentru mai mult de sase participanti workshop-ul se poate organiza in-house.

Mai multe informatii pot fi solicitate la vlad @ sandler. com sau info-romania @ sandler. com

 

Training "Relatii cu Clientii - Elemente de Baza" (27 - 28 martie 2009)

Evenimentul, organizat de Compass Training, va avea loc in zilele de 27 si 28 martie, la U-Business Center, in Bucuresti.

In cadrul cursului vor fi abordate urmatoarele teme: Conceptul de "Customer Service/Customer Care"; Momentele adevarului si valorificarea acestora; Rezolvarea nemultumirilor clientilor; Calitatea servirii - element cheie in diferentierea fata de concurenta; Modalitati de masurare a satisfactiei clientilor; Cum se poate determina fidelizarea clientilor; Customer service in interiorul organizatiei.

Taxa de participare este de 310 euro + TVA/persoana, la care se aplica reduceri de: 3% - 10% pentru inscrierea simultana a trei - sase participanti; 10% pentru inscrierea cu minim trei saptamani inainte de perioada derularii cursului.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Curs ”Controlling. Profitabilitatea afacerilor” - Modulul II: Controlling - Instrumente si Conexiuni (27 - 28 martie 2009)

Evenimentul, organizat de Exegens Management Consultants, va avea loc in zilele de 27 si 28 martie, la Hotel Ibis - Palatul Parlamentului, Bucuresti.

Cursul se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane: specialisti si manageri in controlling; profesionisti in finante; manageri operatiuni, achizitii, IT, HR, vanzari, marketing; angajati in Supply Chain din productie, distributie si servicii.

Principalele teme abordate in cadrul acestui modul vor fi: Job Costing; Corporate Planning & Master Budget; Bugete Flexibile; Controlul Stocurilor; Sales Controlling; Abordarea Investitiilor; Implicatiile IAS/IFRS si Procesul de stabilire a bugetului.

Taxa de participare este de 310 euro + TVA/persoana, la care se acorda urmatoarele reduceri: 5% pentru minim trei participanti din cadrul aceleiasi companii, la un modul, si tot 5% pentru un participant la toate cele trei module ale cursului.

Data limita de inscriere este 23 martie. Mai multe informatii pot fi gasite aici.