Training "Controlling si Managementul Costurilor" (28 - 30 ianuarie 2009)
Evenimentul, organizat de Svasta, va avea loc in perioada 28 - 30 ianuarie, la Hotel Dragului, in Predeal.
Training-ul se adreseaza in principiu persoanelor de top si middle management, persoanelor de decizie si expertilor in managementul costurilor si finante.
Principalele teme abordate in cadrul cursului vor fi: Elemente generale de Controlling; Diferente dintre contabilitatea externa (contabilitatea financiara) si contabilitatea interna (calculatia costurilor); Transfer din contabilitatea financiara in calculatia costurilor; Tipuri de costuri - prezentare; Indicatori pentru decizii de pret sau de cantitate (pe baza tipurilor de costuri); Sistemul de controlling operativ - pe baza indicatorilor; Tipuri de costuri - instrument de analiza si decizie; Constructia si negocierea pretului; Bugetare; Investitii.
Taxa de participare la training este de 1.490 de lei, iar cea de sustinere a examenului de 175 de lei (preturi fara TVA).
La inscriere se pot acorda urmatoarele reduceri: 3% si 5% pentru al doilea, respectiv al treilea participant de la aceeasi organizatie; 10% pentru participanti de la organizatii care au mai apelat la seminariile Svasta.
Organizatorii ofera si un pachet optional in valoare de 650 de lei (fara TVA), ce include cazare si masa pentru toata perioada seminarului.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Curs "Managementul recompensei si beneficiilor" (28 - 30 ianuarie 2009)
Evenimentul, organizat de Codecs, prin HR Vocational School, va avea loc in perioada 28 - 30 ianuarie, la Centrul Regional Pitesti al Codecs.
Cursul este recomandat: generalistilor din resurse umane care doresc sa inteleaga mai bine practica de “recompensa & beneficii”; celor care vor sa se specializeze in domeniul recompensei si beneficiilor; practicienilor care cauta sa-si extinda experienta dincolo de instrumentarea bugetelor de recompensa.
Printre subiectele abordate in cadrul cursului se numara: Principiile de baza ale platilor salariale; Beneficiile; Evaluarea postului si strategia de recompensa; Fundamentele teoretice si limbajul de specialitate; Eficientizarea bugetelor de recompensa; Managementul schimbarii si recompensa; Studii de caz si informatii tehnice - implicatii legate de taxe si legislatie.
Taxa de participare este de 496 de euro + TVA/persoana.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Training “Criza. Restructurarea profitabila a afacerii” (28 - 31 ianuarie 2009)
Evenimentul, organizat de Exegens Management Consultants, va avea loc in perioada 28-31 ianuarie la Hotel Ibis - Palatul Parlamentului.
Trainingul se adreseaza in principiu persoanelor care activeaza ca: manager general, manager de marketing, manager de vanzari, costing manager, manager de resurse umane, logistic manager, manager de productie, purchasing manager, quality manager, angajat din controlling etc.
Temele abordate de-a lungul celor patru zile de training sunt: Piata si reproiectarea nomenclatorului cu produse profitabile - restructurare marketing; Reorganizarea si reproiectarea proceselor afacerilor dupa noua valoare client - restructurare operatiuni si organigrama; Caile de finantare si regandirea modului de abordare a sistemului de costuri - managementul furnizorilor si al stocurilor, costul activitatilor si al proceselor; Sistemul de monitorizare si de abordare a pierderilor - baza productivitatii.
Taxa de participare este de 650 de euro + TVA de persoana, la care se aplica o reducere de 5% pentru minim patru participanti din cadrul aceleiasi companii. Inscrierile se fac pana pe 23 ianuarie 2009.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.