OpenCoffee Club (8 iulie 2010)
Evenimentul, organizat de Viorel Spinu, Founder TaskWriter, are loc in fiecare zi de joi a saptamanii, in Bucuresti.
In cadrul OpenCoffee Club se intalnesc persoane interesate de start-up-uri online, pentru a discuta diverse probleme intr-un mediu informal.
Intalnirile sunt foarte deschise si nu au o agenda stricta. In principiu, in cadrul intalnirilor au loc discutii despre scena Internetului in general, se prezinta demo-uri de aplicatii, se face networking, existant si posibilitatea ca la anumite intalniri sa participe si investitori din zona online.
Inscrierile se fac prin Viorel Spinu, la adresa de e-mail postata pe site-ul evenimentului.
Curs “Trust in bussines” (8 iulie 2010)
Evenimentul, organizat de Proactive Solutions, va avea loc pe 8 iulie, la Hotel Dacia RRT, in Bucuresti.
Punctele cheie ale cursului de “Credibilitate in afaceri” vor fi urmatoarele: constientizarea nevoilor si dorintelor proprii; cunoasterea propriilor limite; descoperirea mecanismleor comunicarii; cunoasterea proceselor si mecanismelor psihice ce intervin in comunicare.
Taxa de participare este de 130 euro + TVA/persoana.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Workshop “Social Media & Crisis Communication” (8 iulie 2010)
Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc pe 8 iulie, in Bucuresti.
Workshop-ul se va concentra pe modul in care functioneaza word-of-mouth in retelele sociale si pe rolul social media in cazul unor situatii de criza.
In cadrul workshop-ului vor fi tratate aspecte precum: Intelegerea puterii pe care o au retelele sociale in cazul unei crize; Dezvoltarea comunicatelor de presa pentru social media; Invatarea modalitatilor de monitorizare a discutiilor legate de propria companie in social media; Adaptarea strategiei de management al crizei astfel incat sa incorporeze puterea digitalului; Integrarea eficienta a social media in strategia de management al crizei; Asigurarea unui mesaj coerent din partea tuturor departamentelor companiei; Stabilirea reactiilor post-criza si a pasilor de reconstructie a reputatiei companiei; Gasirea raspunsului potrivit la mesajele negative si gestionarea intr-un mod pozitiv a criticilor pe timp de criza.
Taxa de participare este de 175 de euro + TVA/persoana.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.