Au fost alese start-up-urile care urca pe scena ICEEfest, in cadrul "200 seconds of fame"


ICEEfest, cel mai mare eveniment dedicat tehnologiei si marketingului digital care are loc in regiune, revine cu formatul numit “200 seconds of fame”, lansat anul trecut, in care antreprenorii din CEE au sansa sa isi prezinte ideile, pe scurt, in fata unei audiente formate din sute de specialisti.

Insa, anul acesta, proiectul continua cu o modificare majora: cei care vor prezenta pot castiga finantari pentru ideile lor, de pana la 500.000 euro, gratie parteneriatului incheiat de ICEEfest cu proiectul “Start&Grow”.

Antreprenorii selectati sa isi prezinte start-up-ul pe scena ICEEfest sunt:

• Octavian Badescu (Romania): Lokko.eu
• András Kapy (Romania): Axosuits
• Eduard Oneci (Romania): Reword.ly
• Antonis Argyros (Grecia): liateR
• Radu Oprea (Romania): Lifebox
• Radu Daniel (Romania): CV30

ICEEfest - prescurtare de la Interactive Central and Eastern Europe Festival - are si anul acesta o lista impresionanta de companii care au decis sa prezinte la Bucuresti tot ce e nou pentru Europa Centrala si de Est.

Printre numele prezente sunt: Twitter, Skype, Facebook, Yahoo!, Google, Der Spiegel, Forbes, BBC, UpComing, Windows Phone, DigitasLBi, ZOO by Google, AppNexus, Xaxis, LiveRail, Mindshare, Visua.ly, Branderati, Daily Motion, Future Candy, Dynamo si multi altii.

Mai multe informatii despre programul conferintei si bilete, pe site-ul dedicat.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii