Cifra de afaceri cu 88% mai mare decat in 2015 pentru Coffee 2 Go Romania


Compania, care detine in prezent 14 coffee spot-uri, asteapta la finalul anului o cifra de afaceri de 3 milioane lei si continua extinderea prin franciza.

 

Pana la finalul lunii august 2016, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 2 milioane lei, fiind cu 92% mai mare decat perioada similara a anului trecut.

Cresterea se datoreaza deschiderii de noi kiosk-uri/coffee spot-uri atat in administrare proprie, cat si in regim de franciza. Kiosk-urile Coffee 2 Go sunt recunoscute de cumparatori dupa design-ul unic in forma de pahar de cafea, inregistrat pe piata din Romania. Coffee spot-urile Coffee 2 Go sunt amplasate in prezent  in Bucuresti, Pitesti, Brasov si Piatra Neamt.  

Anul 2016 este un an in care ne consolidam pozitia si in acelasi timp continuam amplasarea de noi mini coffee spot-uri in Bucuresti si in alte orase din Romania. La mai putin de patru ani de la deschidere avem deja noua locatii proprii mature si cinci in regim de franciza, iar in urmatorii doi ani estimam ca vom ajunge la un total de 30 de kiosk-uri. Obiectivul nostru este sa ducem brandul Coffee 2 Go in toata tara, iar procesul de francizare reprezinta in acest moment o prioritate pentru noi”, spune Iuliana Timaru, Managing Partner, Coffee 2 Go.
 

15 francize pana in 2017, rata record de recuperare a investitiei in 5,5 luni
Compania intentioneaza sa deschida pana la sfarsitul anului 2017 alte sase kiosk-uri proprii in Bucuresti si zece in regim de franciza in tara.

Francizarea Coffee 2 Go a inceput in anul 2015, cand au fost deschise primele doua coffee spot-uri in Brasov. Rata de recuperare a capitalului investit de aproximativ 10.000 de euro euro pentru prima unitate din Brasov a fost de 5,5 luni, ceea ce a condus la deschiderea de catre acelasi francizat a celei de-a doua francize dupa doar sapte luni. 

Recuperarea investitiei in doar 5,5 luni este un record pentru noi si posibil, din cunostintele noastre, sa fie cea mai mica rata de revenire pentru acest segment al coffee spot-urilor cu vanzare asistata din Romania. Dovada succesului este pentru noi faptul ca Lucian Pop, francizatul din Brasov, este in momentul de fata interesat de deschiderea celei de-a treia locatii. Am avut cereri de franciza inca din prima luna in care am deschis primul kiosk, dar am asteptat doi ani si dezvoltarea a sase locatii proprii, ca sa ne convingem ca <afacerea din paharul de cafea> este una profitabila, sustenabila in timp si potrivita si altor viitori antreprenori, indiferent de pregatirea lor anterioara”, spune Iuliana Timaru, Managing Partner,  Coffee 2 Go.
 

Servicii de minimizare a riscurilor pentru francizati
Coffee 2 Go ofera viitorilor francizati o afacere la cheie, precum si servicii de consultanta si de minimizare a riscului, care presupun inclusiv relocarea unui kiosk fara costuri suplimentare.

Investitia de 10.000 euro din partea francizatului include toate elementele necesare functionarii corespunzatoare si conforme cu cerintele marcii, precum kiosk-ul in forma de pahar, mobilierul, personalizarea si elementele de design interior si exterior, transportul si montajul in locul unde va fi operational si totalitatea echipamentelor profesionale necesare functionarii complete si prepararii produselor (espressoare, blendere, incalzitoare de apa/lapte, accesorii bar, frigider, congelator). 

Clientii Coffee 2 Go pot sa aleaga intre 22 de produse, cuprinzand bauturi reci si bauturi calde, pe baza de cafea (filtru, espresso sau cafea solubila), de ceai sau fructe naturale (limonada).

Cafeaua folosita este realizata exclusiv pentru Coffee 2 Go combinand doua tipuri de Arabica si Robusta, mix propus de furnizorul oficial al Casei Regale a Romaniei, Mihai Florescu. Coffee 2 Go sprijina productia romaneasca, 90% din totalul ingredientelor, precum laptele, mierea sau zaharul sunt de origine autohtona. 

Grupul Coffee 2 Go a fost infiintat in 2013 si detine in prezent un numar de 14 coffee spot-uri in regim propriu sau franciza. Cifra de afaceri a grupului Coffee 2 Go a crescut de la infiintare de trei ori de la an la an, iar in 2016 a fost inaugurat primul STAY by Coffee 2 Go.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate. 


Nu exista comentarii